Rašyti komentarą

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Pikta
Pikta,

Visi žinome, kad į kuro kainą yra įskaičiuotas ir akcizas, kurio dalis eina kelių infrastruktūrai. Norėtusi valdančiųjų paklausti, kiek laivininkų sumokėto kuro akcizo skiriama laivams reikalingos infrastruktūros vystymui ? Susidaro įspūdis, kad nulis. Tai labai neteisinga. Laivas - taip pat transporto priemonė, ir ne tik verslas turi rūpintis laivininkų problemomis.

Algimantas Požela
Algimantas Požela,

Pas mus kaip visada? Tiesiog klaiku skaityti tuos pasityčiojamus iš Lietuvos žmonių. Lik tai mūsų žmones nebuvo kitose šalyse ir nematė pasaulio kaip ten reikalai su visais tais uosteliais ir vandens keliais? Pasakoja kokia pažangą padarė, uostelyje įrengė "100" vietų, o kitais metais bus "105" vietos(joke)? Turėtu būti gėda, kad 2024 metais Lietuva turės penkiomis vietomis laiveliams daugiau, o turėtu būti šimtai uostelių ir tūkstančiai vietų su elingais, slipais ir garažais. Kur mūsų verslininkai? Kur ta mūsų "jūrinė" valstybė? Kur tie šimtamečiai jachtų klubai su savo jūrine atributika? Trūkstą žodžių, sopą jūrinę sielą!!!⚓🚢💖

Vardenis
Vardenis,

Negi nesupranta niekas, kad tokioje vietoje kaip Dreverna reikia ne 100 - to, o 400 - 500 vietų uostelio ? Ar vietos prie vandens trūksta, nesuprantu. Pristatei pontonų per visą pakrantę iki tilto, ir lupk sau pinigus.

jei
jei ,

netelpa laivukai, o norinčių yra pilna, tai kelkit kainas,o už gauta pelna dar ieskokite kur uostą pastatyti, plėsti ir t.t. pinigų kateristai turi, nebijokit pakelti kainos.

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.