Šiuo metu dar tebevyksta viešųjų pirkimų procedūros, tad Uosto direkcijos Plėtros ir akvatorijos priežiūros departamento direktorius Vidmantas Paukštė išsamiau komentuoti netrukus prasidėsiančių gilinimo darbų uoste nenorėjo. Pasak jo, sutartis su konkursą laimėjusiu rangovu turėtų būti pasirašyta maždaug per dvi savaites. Realūs darbai galėtų prasidėti po 3-4 savaičių.
Konkurso laimėtojas atliks 0,5 m gilinimo darbus nuo uosto vartų iki 10 krantinės, kitaip sakant, iki vadinamojo Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos ("Klasco") laivų apsisukimo rato. Šįkart bus kasamas moreninis priemolis, tad jis nebus kaupiamas naujai teritorijai ties Kiaulės Nugaros sala formuoti, o bus plukdomas į artimąją sąvartą jūroje.
"Žingsnelis po žingsnelio vis lendame gilyn. Mums kiekvienas centimetras yra svarbus, todėl, be abejo, ir šis gilinimas yra dalis pagrindinio tikslo. Džiaugiamės, kad tai galime padaryti greičiau, ir manome, kad per tą laiką tie darbai mums atsipirks. Jiems netgi finansavimas numatytas iš to laikotarpio, kuris baigiasi šiemet. Susisiekimo ministerija perskirstė likusias nepanaudotas Europos Sąjungos paramos lėšas. Mes pasisiūlėme, kad dar šiemet galėtume tuos pinigus panaudoti įgyvendindami šitą gilinimo etapo projektą, ir ministerija sutiko", - pasakojo V. Paukštė.
Kol sutartis su konkurso laimėtoju dar nepasirašyta, projekto kaina neįvardijama, tačiau BNS savaitgalį paskelbė, kad šie pirmieji darbai atsieis 5 mln. eurų, o juos atliks Austrijos statybos milžinė "Strabag".
Visgi Uosto direkcijos atstovė spaudai Dovilė Ringis tvirtina, kad "viešojo pirkimo procedūros dar nėra baigtos, todėl negalime teigti, kad darbus atliks būtent ši bendrovė".
Rašyti komentarą