Klaipėdos uosto direkcijos atstovė spaudai Dovilė Ringis BNS sakė, jog pirmajame kanalo gilinimo etape jis bus pagilintas puse metro - nuo 14,5 iki 15 metrų. Darbai turėtų būti baigti šių metų rudenį.
„Šie darbai - pirmas žingsnis Klaipėdos uoste pasiekti 17 metrų gylį. Šiame etape ketinama vidinį laivybos kanalą pagilinti puse metro iki 15 metrų. Darbai bus atliekami nuo uosto vartų iki dešimtos krantinės“, - BNS teigė D.Ringis.
Pirmąjį darbų etapą už 5,04 mln. eurų atliks „Strabag“, kuri laimėjo skelbtą konkursą ir iškas apie 300 tūkst. kubinių metrų grunto. Pasak D.Ringis, sutartį su rangovu ketinama pasirašyti po dviejų savaičių.
Anot D.Ringis, kol kas neaišku, kiek bus skelbiama konkursų kanalo gilinimui, tačiau 17 metrų gylį planuojama pasiekti iki 2021 metų - tuomet į Klaipėdos uostą galėtų įplaukti didžiausi Baltijos jūroje plaukiojantys laivai.
Iki 2018 metų uostas ketina investuoti 332,7 mln. eurų į krantinių prieigų gilinimą ir jų pritaikymą prie kanalo, kad didieji laivai galėtų laisvai plaukioti ir švartuotis uoste.
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Rašyti komentarą