Pernai lapkritis uostui buvo labai prastas, o šiemet geras - krauta 3,045 mln. tonų krovinių. Tai - 21,5 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Dominavo skysti kroviniai.
Per šių metų 11 mėnesių perkrauta 36,7 mln. t krovinių. Palyginus su pernai metų tuo pačiu laikotarpiu, krova padidėjo 4,5 proc. Naftos produktų krova išaugo 14,2 proc., suskystintųjų gamtinių dujų - 2,7 karto, krovinių konteineriuose tonomis - 26,3 proc., TEU (sąlyginių jūrinių konteinerių) - 14 proc. Mažėjo tik birių krovinių. Grūdų šiemet krauta 0,5 proc. mažiau. Pasak A. Vaitkaus, šiemet derlius buvo puikus, tačiau sutrukdė gamtinės sąlygos. Cheminių trąšų krauta 3,6 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu, birių rūdų - 60 proc.
Palyginti su kitais rytinės Baltijos jūros pakrantės uostais, Klaipėda išlieka lydere. Tik su Rusijos uostais konkuruoti nepajėgiama. Visuose kituose uostuose krova mažėjo.
Neseniai Uosto direkcijos valdyba patvirtino strateginį planą. Kitais metais numatomos beveik dvigubai didesnės investicijos. Per ketverius metus numatoma investuoti į uosto infrastruktūrą 405 mln. eurų.
Uosto direkcijos šių metų 11 mėnesių pajamos, palyginti su tuo pačiu pernai metų laikotarpiu, padidėjo 5,5 proc. Per 11 mėnesių uosto rinkliavų surinkta 45,3 mln eurų - 2,7 mln. eurų daugiau nei per pernai.
Rašyti komentarą