Šiemet rugpjūtį kruizinių laivų keleivių skaičius, palyginti su pernai metų tuo pačiu mėnesiu, sumažėjo 42,4 proc., suprantama, sumažėjo ir kruizinių laivų atplaukimų.
Kai Klaipėdos uoste buvo atidarytas naujas kruizinių laivų terminalas, laivybos kompanijos Lietuvos uostą įtraukdavo į savo laivų maršrutus, nes tai buvo naujiena, todėl kruizinių laivų atplaukimo skaičius nuolatos augo, tačiau prieš porą metų jis pradėjo mažėti. Kurį laiką dar keleivių skaičius augo, nes atplaukdavo didesni laivai.
Pasak Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir administracijos direktoriaus Artūro Drungilo, Uosto direkcija iš savo pusės padarė labai daug kelerius metus iš eilės vis mažindama rinkliavas kruiziniams laivams ir taikydama jiems nuolaidas. Nei kruizinių laivų terminalas už laivų švartavimą, nei turizmo agentūros už ekskursijas mokesčių nesumažino. "Vienos Uosto direkcijos iniciatyvos ir pastangų šioje srityje nepakanka", - sako A. Drungilas.
"Nebūtinai investicijomis reikia stengtis. Galima prigalvoti visokių dalykų ir be jų, tik reikia turėti fantazijos. Pavyzdžiui, Latvijoje laukuose yra įrengta filmavimo aikštelė, kurioje žmonės vienai valandai tampa aktoriais. Nematau galvos, turinčios tikslą sudominti žmones. Uosto direkcija negali būti kruizinio turizmo galva, tai ne jos funkcija", - kalbėjo A. Drungilas.
Pasak Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, kruizinių laivų keleiviai plaukia į Klaipėdą ne tam, kad apžiūrėtų uostą, o kad aplankytų miestą.
Rašyti komentarą