„Šiandien Klaipėdos uostas yra sparčiausiai augantis Baltijos jūros regione. Krovinių apyvarta kasmet auga, o tai reiškia ir didesnes pajamas į valstybės ir savivaldybių biudžetus. Jei prieš dvejus metus į valstybės biudžetą uostas generavo apie 590 mln. Eur, tai pernai buvo įnešta 685 mln. Eur, tai yra 92 mln. Eur daugiau. Tačiau jeigu uostas vieną dieną pasakytų, kad nepriima naujų krovinių, stipriai kristų žemyn jo pajamos“, – kad būtina galvoti apie ateitį sakė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Anot jo, šiandien pagrindiniai Klaipėdos uosto prioritetai yra gylis ir nauji žemės plotai.
„Turime pasiruošti planus, kaip uostas vystysis po penkerių ir dešimties metų, nes esamų Klaipėdos uosto teritorijų krovos potencialas bus išnaudotas iki 2026 m. arba greičiau“, – pristatydamas uosto plėtros galimybes pabrėžė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas.
Susitikime su gyventojais dalyvavo ir uosto kompanijų – AB KLASCO ir UAB Krovinių terminalas atstovai. UAB Krovinių terminalo technikos direktoriui Eduardui Plauškai gyventojų atstovai įteikė padėką už tai, kad ši įmonė finansuos daugiabučių gyvenamųjų namų tarp Sportininkų g., Pušyno g. ir skersgatvio aplinkos sutvarkymo ir automobilių stovėjimo techninį projektą.
Rašyti komentarą