Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos infrastruktūros direktoriaus Vidmanto Paukštės teigimu, jau gerokai pasistūmėta į priekį dėl molų rekonstrukcijos rengiant jų poveikio aplinkai vertinimą (PAV) ir projektinius pasiūlymus.
Artimiausiu metu Uosto direkcija tikisi gauti kompiuterinio modeliavimo rezultatus, tada bus apsispręsta, kurias tris molų rekonstrukcijos alternatyvas reikės nagrinėti PAV metu. Kartu rengiama ir PAV programa. Kai ji bus suderinta su visomis derinančiomis institucijomis, bus pradėtos molų rekonstrukcijos PAV procedūros.
Pasak V. Paukštės, kitų metų trečią ketvirtį tikimasi gauti Aplinkos apsaugos agentūros išvadą dėl galimybės vykdyti tokią ūkinę veiklą, t. y. statyti tokius statinius, kurie uosto navigaciniam saugumui būtų priimtiniausi įvertinus jų daromą įtaką aplinkai, navigacijai ir kt.
Po to jau bus galvojama apie molų rekonstrukcijos rangovo parinkimą. Ar jis atliks ir projektavimo, ir statybos darbus, ar reikėtų rinktis atskirus rangovus, dar bus diskutuojama atsižvelgiant į pakeitimus Viešųjų pirkimų įstatyme.
Rašyti komentarą