Pristatė antrąjį ekologišką vilkiką GEO

Pristatė antrąjį ekologišką vilkiką GEO

Antrinė AB „Vakarų laivų gamykla" kompanija UAB „Vakarų Baltijos laivų statykla" pristatė antrąjį ekologišką vilkiką GEO. Šis laivas yra analogiškas pirmajam ekologiškam vilkikui GAIA", kuris taip pat buvo pastatytas Danijos kompanijai „Svitzer A/S".

"Svitzer A/S" yra viena žymiausių kompanijų, teikiančių buksyravimo ir jūrines paslaugas. Sutartis dėl dviejų aplinkai nekenksmingų (ECO) vilkikų statybos buvo pasirašyta 2010-ųjų gegužę.

Vienas svarbiausių skirtumų tarp įprasto ir aplinkai nekenksmingo (ECO) vilkiko yra galimybė dirbti su vienu varikliu, taip sumažinant kuro suvartojimą ir aplinkos taršą. Įvertinus atliktus jėgos bandymus buvo nustatyta, kad laivas su vienu varikliu plaukia greičiau nei kompanija tikėjosi.

Pirmojo naujos kartos aplinkai nekenksmingo (ECO) vilkiko GAIA vėliava buvo pakeista ir dabar jis dirba Švedijoje. Pasak „Svitzer A/S" atstovų, kompanija yra patenkinta vilkiko „GAIA" kokybe. Pagal sutartinius įsipareigojimus, laivo traukos jėga turi siekti 65 tonas, tačiau įvertinus jau atliktus bandymus laivo traukos jėga siekė 70 tonų.

Draugiškas aplinkai vilkikas kainuoja apie 40 proc. daugiau nei įprastos konstrukcijos vilkikas. Pasak kompanijos „Svitzer A/S" atstovų, tik nuo kliento priklauso, kiek tokių laivų kaip GAIA ar GEO papildys šiuolaikinį laivyną.

Vilkiko ilgis - 31,5 m, plotis -11,5 m. Generatorius suka trys „Wartsila" 1600kW galios varikliai, azimutinių stūmos įrenginių galia 2x2100kW. Dyzelinio elektrinio varymo metu suvartojama mažiau dyzelinio kuro, kuris teršia aplinką. Laive sumontuota išorinė gaisro gesinimo sistema.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder