Pasak Uosto direkcijos infrastruktūros ir plėtros direktoriaus Vido Karolio, per pirmą ketvirtį beveik visi direkcijos įsipareigojimai dėl infrastruktūros objektų įvykdyti. Pernai per pirmą ketvirtį buvo panaudoti tik 7,2 mln. Lt, o šiemet - 25 mln. Lt.
Baigiasi užteršto grunto aikštelės projektavimo, statymo ir užteršto grunto išvalymo iš AB Vakarų laivų gamyklos plaukiojančiųjų dokų duobių rangovo parinkimo konkursas. Šiuo metu jau vertinami pateikti 5 konkurso dalyvių pasiūlymai. Jeigu visi jie atitiks konkurso reikalavimus, tada bus paskelbta preliminari eilė ir laukiama 15 dienų. Jeigu per tą laikotarpį nebus pareikšta jokių prieštaravimų, tada jau būtų pasirašoma sutartis su konkurso nugalėtoju.
V. Karolio teigimu, paprastai taip sklandžiai viskas nevyksta. Tenka potencialių rangovų prašyti pateikti dar vieną ar kitą dokumentą, dar ką nors patikslinti. Vertinimas ir klausinėjimas paprastai tęsiasi 2 savaites ar mėnesį. Jeigu nebus apskundimų, įtikima, kad darbai gali būti pradėti pirmomis gegužės dienomis. Tačiau yra vienas "bet". Uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas turi pasirašyti kai kuriuos dokumentus, susijusius su projekto kainos padidėjimu.
Pasak V. Karolio, orientuojantis į tarnybinio pranešimo ir ekspertų kainas, šio projekto vertė buvo 20 mln. Lt. Mažiausia konkurso dalyvio pasiūlyta kaina yra šiek tiek didesnė, o kitų - ženkliai didesnė. "Galbūt mes šioje srityje neturėjome patirties, todėl šiek tiek apsirikome. Jeigu generalinis direktorius nepatvirtins, turėsime nutraukti šį konkursą ir derybų metu nusiderėti iki tarnybinio pranešimo sumos", - sakė V. Karolis.
Rašyti komentarą