Šiemet lapkričio 8 d. buvo atplėšti vokai su paraiškomis dėl dalyvavimo vadinamojo Smeltės laivų apsisukimo rato tobulinimo pritaikant jį didesniems laivams gilinimo darbų konkurse.
Paraiškas pateikė 6 kompanijos. Kai bus baigtas vertinimas, tos kompanijos, kurios atitiks kvalifikacinius reikalavimus, bus pakviestos pateikti pirminius pasiūlymus nurodant kainą.
Akvatorija čia bus gilinama iki 14,5 m, o toje vietoje, kur stovės laivas-dujų saugykla ir dujovežiai - iki 16 m. Minėtus gilinimo darbus reikia pabaigti iki 2013 metų liepos 1 d.
Uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo teigimu, valstybės interesų apsauga per viešųjų pirkimų įstatymą nėra garantuojama. Jeigu vykstant konkursui kas nors ką nors apskųstų, praeitų kokie 4-5 mėnesiai. Tiesa, įstatymas įpareigoja teismuose priimti sprendimą per 60 dienų, tačiau pasitaiko, kad teisminis procesas užtrunka ir 170 dienų.
Priminsime, kad suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo statybos atžvilgiu perkančioji organizacija yra AB "Klaipėdos nafta". Šio objekto viešųjų pirkimų komisijoje dalyvauja keturi jos specialistai ir trys - Uosto direkcijos. Jie renka terminalo pirso statybos rangovą.
Pasak Uosto direkcijos viešųjų pirkimų komisijos pirmininko E. Gentvilo, šiemet spalį labai daug teko padaryti darbų, susijusių su viešųjų pirkimų procedūromis. Komisija 12 valandų sugaišo vien tik atsakinėdama į potencialių rangovų, galinčių atlikti Smeltės apsisukimo rato ir SGD terminalui reikalingus gilinimo darbus, klausimus.
Vieni potencialūs konkurso dalyviai pateikė 3 klausimus, o Klaipėdos uoste laivybos kanalo gilinimo ir platinimo darbus jau įpusėjusi Nyderlandų kompanija "Van Oord Dredging and Marine Contractors BV" - net 77. Dar iš įvairių kitų tiekėjų gauta 18 klausimų. Taigi komisijai teko atsakyti į 98 klausimus. "Į juos reikėjo labai preciziškai atsakyti, nes tie atsakymai vėliau darbo metu, kai jau bus vykdoma sutartis, yra traktuojami kaip priedai prie sutarties", - sakė E. Gentvilas.
Rašyti komentarą