Anot jo, Kaune nebent galėtų būti kokie nors vidaus vandenų specialistai. "Nereikia taisyti to, kas nesugedę", - sako jis. Nors ir gerokai pavėlavęs jūreivis norėjo pasirašyti peticiją, kad nebūtų keičiamas Saugios laivybos įstatymas taip, kad jūrininkų egzaminavimą būtų galima perduoti Kauno VšĮ. "Ką dar galima padaryti, kad to neįvyktų?", - teiravosi jis.
Anot jo, jeigu VšĮ geriau nei valstybės įmonė, tai gal ir bankus, ir Krašto apsaugos ministeriją reikia perduoti VšĮ. Pasak jo, net ir paprastam jūreiviui aišku, kad ant tarptautinių jūrinių dokumentų turi būti valstybinis antspaudas.
Jūreivis Algimantas prisimena 1987 metus, kai pradėjo dirbti "Lietuvos jūrų laivininkystėje", laivus, kuriuose plevėsavo raudona vėliava, kapitonų pirmuosius padėjėjus, vadinamuosius komisarus. 1993 metais išėjęs iš "Laivininkystės" dirbo užsienio kompanijoje. Jis save vadina jūrininku, kuris daugiau skraido nei plaukioja.
"Jeigu laive kapitonas normalus, tai ir visa įgula normali. Jeigu kapitonas idiotas, tai ir visi kiti tokiais tampa", - savo pastebėjimais dalijosi jūreivis.
Kad permainų reikia, Algimantas neabejoja. Jo manymu, norint jų pasiekti, reikia padaryti taip, kaip Gruzijoje tvarkėsi Michailas Saakašvilis su policija. Jis pirma parengė visus jai reikalingus specialistus, o paskui jais pakeitė visus iki vieno senus policijos darbuotojus. Anot jūreivio, taip reikėtų keisti visą vadinamąją diplomavimo grupę. "Toks jausmas, kad mes vaikščiodami su reikalais, trukdome dirbti jos specialistėms. Jos nesupranta, kad nebus mūsų, nebereikės ir jų", - aiškino Algimantas.
Rašyti komentarą