Būtent tokį pasiūlymą pateikė UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo direktorius Benediktas Petrauskas. Esą pritraukus naujas keltų linijas KVJU gautų papildomų pajamų, o operatoriai būtų suinteresuoti pradėti čia verslą.
Tačiau tokiam pasiūlymui, galbūt galinčiam pažeisti lygios konkurencijos sąlygas, pasipriešino beveik visi KVJU tarybos nariai.
Pasak Eugenijaus Gentvilo, KVJU direkcijos generalinio direktoriaus, tai būtų nesąžininga esamų keltų linijų operatorių atžvilgiu. Be to, E. Gentvilo manymu, tokiam sprendimui nepritartų ir Konkurencijos taryba.
"Įsivaizduokite, kad aš pasikviesčiau dviejų uoste veikiančių konteinerių terminalų vadovus ir pasakyčiau, kad norime kurti dar vieną terminalą, todėl jo savininkams taikytume žemės nuomos ir kitokias nuolaidas. Kaip manote, ar jie labai apsidžiaugtų?" - svarstė E. Gentvilas.
Jis taip pat priminė, kad naujojo terminalo operatoriai verslą planuoti pradėjo prieš kelerius metus, kai uosto rinkliavos buvo didesnės. 2010 m. jos jau buvo sumažintos.
Šiuo metu greta "Smiltynės perkėlos" statomas pirmas terminalas, prie kurio jau kitų metų vasarą galės švartuotis ro-ro keltai. Prie krantinių vienu metu galės švartuotis iki trijų ro-ro, ro-pax tipo ar keleivinių keltų, kurie per metus galės pervežti apie 0,5 mln. automobilių ir iki 1 mln. keleivių.
Rašyti komentarą