Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos direktorės Šventosios uostui Airidos Čėsnienės teigimu, latvių atlikti darbai dar nepriimti. Dabar Uosto direkcija per 10 dienų nuo pranešimo gavimo turės atlikti batimetrinius matavimus tam, kad įsitikintų, jog įplaukos kanale visose vietose yra pasiektas projektinis gylis.
A. Čėsnienė neslėpė, jog atliekant darbus buvo kilę ginčų su rangove dėl galimų naujų užnešimų turint omenyje prastas oro sąlygas.
Pasak direktorės Šventosios uostui, mažieji laiveliai, tarp jų ir žvejų, jau ir dabar gali įplaukti į uostelį.
Be to, jau trečia diena jūroje ties Šventąja atliekami inžinerinio geologinio kartografavimo tyrimo darbai, nes atsirado galimybė į jūrą išplukdyti būtiną techniką.
Kalbėta, esą Uosto direkcija pradėjo Šventosios uosto įplaukos kanalo valymą ne todėl, kad Šventojoje jau galėtų švartuotis laivai, o todėl, kad į jūrą galėtų išplaukti tyrimams reikalinga technika, speciali platforma, nes be tų tyrimų neįmanomas didysis Šventosios uosto atstatymo projektas.
Pasak A. Čėsnienės, minėti tyrimai būtini techniniam statybų, turint omenyje ir molų pastatymą, projektui parengti. Konkursą laimėjusioji bendrovė "Geoprojektas ir Co" kartografavimo darbus pradėjo jau 2009 metais, dirbo vidinėje Šventosios uosto akvatorijoje ir atliko nemažai gręžinių, dabar beliko juos padaryti jūroje tam tikrame gylyje.
Pasirašant sutartį su "Geoprojektu" numatyta, jog jis pats organizuos įplaukos kanalo išvalymą tiek, kiek reikia, kad jo technika galėtų išplaukti į jūrą. T. y. turėjo būti iškasta maždaug apie 5 tūkst. kub. m. grunto. Tačiau, pasak direktorės Šventosios uostui, atsiradus poreikiui greičiau pradėti eksploatuoti uostelį, "Geoprojektas" buvo informuotas, kad jam nebereikia rūpintis technikos išplukdymu į jūrą, kad tai bus padaryta atliekant bendrus valymo darbus įplaukos kanale.
Kai tik šie darbai buvo padaryti, tuojau pat "Geoprojekto" technika išplaukė ir pradėjo darbą.
Rašyti komentarą