Pasak Klaipėdos uosto kapitono pavaduotojo Arvydo Narmonto, laivo padėtis nėra bloga. Iš vandens dar kyšo antstato dalis, laivagalis. Buvo duota komanda jį pririšti, kad nepasislinktų pavojingai.
Iš mašinų skyriaus plūstelėjo tepalai ir mazutas, kadangi mašinų skyrius yra apsemtas. Laivo skendimo vieta aptverta net dviem boninių užtvarų eilėmis, t. y. ir absorbentinės bonos, kad teršalai nepasklistų toliau į akvatoriją.
Penktadienį 13 val. turėtų būti susitikta su UAB "Freisa" bankroto administratoriumi, kuris turėjo rūpintis laivo priežiūra. Jam bus duotas griežtas Klaipėdos uosto kapitono nurodymas per mėnesį iškelti "priskendusį" laivą.
Išsiliejusį mazutą ir tepalus penktadienį rinko UAB "Baltijos bunkeriavimo agentūra", kuri yra sudariusi sutartį su Uosto direkcija dėl užterštų vandenų paėmimo iš laivų. Agentūros darbuotojas penktadienį 13 sakė, kad su specialia įranga yra susiurbta 12 kub. m užteršto vandens, kuris išgabentas specialia mašina. Pasak jo, bus dirbama ir toliau, nes mazuto vandens paviršiuje yra dar nemažai.
UAB "Freisa" buvo įregistruota 1995 metų gruodį. Klaipėdos apygardos teismas bankroto bylą jai iškėlė pernai liepos 30 d. "Freisos" vadovybė bylinėjosi prašydamas panaikinti tokį sprendimą, tačiau Apeliacinis teismas pernai gruodį paliko galioti ano teismo sprendimą.
Laivą "Freisa" nesėkmės persekioja jau seniai. 2008 m. gruodį jis su žvejais buvo užplaukęs ant seklumos netoli Palangos tilto. 2011 metų spalį iškeltame ant kranto žvejų uostelyje ir remontuojamame laive "Freisa" buvo kilęs gaisras. Tąkart išdegė visa vairinė.
Ko gero, įmonės savininkui pritrūko lėšų prikelti laivą antram gyvenimui.
Rašyti komentarą