„Klaipėdos jūrų uostas itin sėkmingai įveikė iššūkių nestokojusius metus. Be abejo, mūsų uosto stiprybė – krovinių diversifikacija, o kitas svarbus veiksnys – ilgalaikis ir nuolatinis investavimas į uosto infrastruktūrą ir į terminalų technologinį vystymą. Tačiau šie puikūs rezultatai rodo, kad privalome žiūrėti toliaregiškai ir kryptingai judėti į priekį, nes atotrūkis su kaimynais verčia mąstyti apie dar labiau aštrėsiančią konkurenciją", - teigia Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Tad, anot A. Latako, uostas turi būti vystomas ir plėtojamas, kad atitiktų besikeičiančios rinkos poreikius, infrastruktūrą būtina orientuoti į uosto pralaidumo ir dar didesnio laivybos saugumo didinimą.
Pernai Klaipėdos uoste net keturiose krovinių kategorijose pasiektas geriausias visų laikų rezultatas – didžiausias augimas fiksuotas trąšų, grūdų, ro-ro, suskystintųjų gamtinių dujų segmentuose.
2020 m. sausio–gruodžio mėn. į Klaipėdos uostą atplaukė 6 453 laivai, tai 4,8 proc. mažiau nei užpernai.
Krova Baltijos jūros rytinės pakrantės uostuose, tūkst. t.
Uostas |
Apimtis |
Pokytis, proc. |
Skirtumas, tūkst. t |
|
2019 01–12 |
2020 01–12 |
|||
Iš viso |
392 719,8 |
361 648,6 |
-7,9 |
-31 071,2 |
|
Ust Luga |
103 851,9 |
102 601,7 |
-1,2 |
-1 250,3 |
|
Sankt Peterburgas |
59 879,5 |
59 884,4 |
0,0 |
4,9 |
|
Primorskas |
61 024,1 |
49 301,5 |
-19,2 |
-11 722,6 |
Klaipėdos uostas |
46 256,4 |
47 795,9 |
3,3 |
1 539,4 |
Būtingės terminalas |
9 541,6 |
7 851,3 |
-17,7 |
-1 690,3 |
|
Ryga |
32 762,2 |
23 687,2 |
-27,7 |
-9 075,0 |
|
Talinas |
19 931,0 |
21 327,0 |
7,0 |
1 396,0 |
|
Vysockas |
19 402,8 |
18 584,3 |
-4,2 |
-818,5 |
|
Ventspilis |
20 457,0 |
12 903,0 |
-36,9 |
-7 554,0 |
|
Kaliningradas |
11 063,5 |
10 432,6 |
-5,7 |
-630,9 |
|
Liepoja |
7 334,2 |
6 603,2 |
-10,0 |
-731,0 |
|
Vyborgas |
1 215,6 |
676,7 |
-44,3 |
-538,9 |

Rašyti komentarą