"Klasco" ir Vitės bendruomenė kalbėsis dažniau

"Klasco" ir Vitės bendruomenė kalbėsis dažniau

Klaipėdoje sunku rasti vietą, kuri nejaustų uosto veiklos, tačiau suderinti miesto pramonės ir gyventojų interesus įmanoma, - tokia mintis skambėjo Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos ("Klasco") ir palei jos teritoriją kažkada uostininkams statyto gyvenamųjų namų kvartalo atstovų susitikime.

Prieš pusantrų metų užmegzti susikūrusios Vitės bendruomenės ir "Klasco" ryšiai pastaruoju metu linksta į abipusės naudos pusę siekiant mažinti verslo ir gyventojų rūpesčius dėl istorinės kaimynystės.

"Klasco" inicijuotame susitikime su Vitės bendruomenės aktyvu - Ruslanu Schneiderat, Tomu Meškiniu ir kitais gyventojų atstovais - generalinis direktorius Audrius Pauža paneigė socialiniuose tinkluose skleidžiamus gandus apie kraunamos geležies rūdos taršą, kuri tapatinama su vasarą krautu smulkios frakcijos kroviniu, ir pasidalino planais apie artimiausio laikotarpio veiklos pobūdį. Jis patikino, kad kompanija padarė didelę pažangą, nes investicijomis į naujas krovos technologijas bei sugriežtintomis darbų taisyklėmis žymiai pagerino ekologinę situaciją. Kompanija kaip įmanydama siekia slopinti krovos procesų garsus ir dulkių sklaidą.

Tačiau A. Pauža pažymėjo, kad foninis uosto triukšmas dėl krovos proceso bei vykdomo geležinkelio vagonų manevravimo vis tiek išliks, nors ir nuolat mažinamas. Todėl svarstoma, kaip jį dar prislopinti galėtų medžiai greta uosto teritorijos ir vidinis užstatymas naujais sandėliais.

"Triukšmo lygį sumažino nauji kranai, nauja grūdų išpylimo stotis, kuri panaikino autotransporto eiles gatvėse. Akivaizdu, kad didžiausias miesto teršėjas yra ne uostas, o automobiliai, todėl mes siekiame, kad kuo daugiau krovinių būtų gabenama geležinkeliu ir minimaliai atliekami krovos darbai nakties metu. Tačiau suprantame ir prie uosto gyvenančius žmones. Todėl norėtume naujų plėtros projektų pinigus, kuriuos skiriame Savivaldybei kaip kompensaciją už įstatyme numatytus želdynų perkėlimus, pervesti tikslinei paskirčiai - Vitės kvartalo tvarkymo projektams ir želdiniams, Vitės bendruomenei", - kalbėjo A. Pauža. Taip pat buvo priminta, kad 2013-2015 metais buvo sumokėta daugiau kaip milijonas litų į Savivaldybės biudžetą - 900 tūkst. litų miesto infrastruktūrai ir 150 tūkst. litų - Švyturio gatvės tvarkymo darbams ir želdynams.

A. Pauža pritarė gyventojų susirūpinimui dėl Savivaldybės planuose numatytos magistralinės gatvės atkarpos palei "Klasco" tvorą, nes išaugęs transporto srautas didintų triukšmo lygį. Jis pasidžiaugė, kad susitikimo dalyviai išsakė mintis ir pastebėjimus, jog "Klasco" įdėjo nemažai pastangų ir ėmėsi priemonių situacijai gerinti.

Savo ruožtu Vitės bendruomenės atstovai teigė, kad rūpindamiesi kvartalo aplinka atsiriboja nuo tų gyventojų, kurie skleidžia neigiamą informaciją viešumoje, siekdami gadinti Klaipėdos uosto įvaizdį. Jie padėkojo "Klasco" vadovui ir darbuotojams už supratimą ir norą kalbėtis su bendruomene. Tačiau atkreipė dėmesį, kad 1998 metais, dar iki "Klasco" privatizavimo, metalo ritiniams sukrauti naudotas Vitės mokyklos sporto aikštynas, kurį žadėta sutvarkyti, iki šiol likęs nesutvarkytas ir be Savivaldybės dėmesio.

Vitės bendruomenės valdybos pirmininkas R. Scheiderat ir miesto Tarybos narys T. Meškinis apibendrindami susitikimo tikslą akcentavo, kad "Klasco" vadovams dėstomais nusiskundimais, siūlymais ir prašymais neketinama trukdyti verslui ar politikuoti, priešingai - siekiama, kad Klaipėdos uostas klestėtų ir taptų ramsčiu tvarkymo projektams bei sumanymams, o naudingos kaimynystės pavyzdys stiprintų "Klasco" reputaciją konkurencinėje aplinkoje.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder