Uosto direkcijos infrastruktūros vadovo Vidmanto Paukštės teigimu, konkurso būdu pasirinkus rangovą, bus pailgintos pirma ir antra krantinės, todėl „Klaipėdos nafta“ vienu metu galės priimti ir krauti nebe du, o tris tanklaivius. Be to, kanalo gylis ties krantinėmis bus pagilintas nuo 14 iki 16,9 metro.
„Krantinių rekonstrukciją planuojama atlikti keliais etapais, darbus vykdant taip, kad nebūtų trikdoma krova. Įgyvendinus projektus, bendrovė turės galimybę didinti naftos produktų krovą“, – BNS teigė V. Paukštė.
Darbų vertės jis neatskleidė: „Kol nėra pasibaigęs konkursas, darbų kaina nėra skelbiama“.
„Klaipėdos nafta“ 2017 metų pabaigoje skelbė į šių krantinių rekonstrukciją investuosianti iki 20,9 mln. eurų (su PVM). Pasak įmonės, kanalą ties 1963–1964 metais statytomis krantinėmis ketinama išgilinti iki 17 metrų, tuomet terminalas galės vienu metu priimti ne du, o tris tanklaivius.
„Klaipėdos nafta“ investuos į krantinių suprastruktūrą, o uostas – į jų infrastruktūrą.
Uosto direkcija rangovo konkursą paskelbė gruodžio 27 dieną, o paraiškų laukiama iki vasario 7 dienos. Sutartis su rangovu bus pasirašyta dvejiems metams.
Klaipėdos uosto Malkų įlankos krantines už beveik 16 mln. eurų šiuo metu rekonstruoja Nyderlandų bendrovė „Van Oord“, o Vakarų laivų gamyklos krantines – už 27 mln. eurų – Lietuvos „Hidrostatyba“ ir Latvijos BMGS. Kanalas prie krantinių bus pagilintas iki 14,5 metro.
Rašyti komentarą