Laivas, plaukiojantis su Panamos vėliava, priklauso japonų korporacijai "Nissan", tačiau jį valdo kanadiečiai. Laivas bus remontuojamas VLG apie 12 parų. Jam tik penkeri metai, tačiau šiuo metu laivui jau buvo reikalinga pirmoji techninė apžiūra. Šiek tiek bus paremontuotas ir jo sraigtas.
"Atliekamas standartinis laivo remontas, tik kad priėjimas prie jo nėra standartinis. Esant tokiems laivo kontūrams, norint ji nudažyti tenka naudotis aukštalipių paslaugomis. Paprastai prie jo su kranu neprieisi", - pasakojo VLG antrinės bendrovės UAB "Vakarų laivų remontas" atstovas, nenorėjęs viešinti pavardės.
Japonijoje statytas "City of st. Petersburg" naudoja dyzelinį kurą, tačiau dėl aptakumo taupoma aerodinamikos atžvilgiu, naujos technologijos panaudotos variklių skyriuje.
"Laivas ne tik ekologiškas, bet ir pigus eksploatuoti. Palyginti su kokiu nors kitu krovininiu laivu, jis daug mažiau naudoja kuro. "Nissan" siekia parodyti pasauliui, kad ji yra toli pažengusi ne tik automobilių srityje - mašinos plukdomos ekologiškiau", - aiškino pokalbininkas.
"Nissan" naudoja kelis ro-ro tipo keltus, tačiau kiti yra senesni ir paprastesni. Į "Sity of st. Petersburg" telpa apie 2 000 lengvųjų automobilių.
Tai - jau trečias šios kompanijos laivas, kurį remontuoja "Vakarų laivų remontas".
Rašyti komentarą