Vasario 11 d. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas išleido įsakymą, pagal kurį techninį projektą galima koreguoti tik trišaliu susitarimu tarp Uosto direkcijos, terminalo operatoriaus ir techninio projekto autoriaus, ir keturšaliu susitarimu - jeigu jau parinktas statybos rangovas. Beje, projekto koregavimo iniciatorius turi prisiimti ir visas su tuo susijusias išlaidas. Pasirodžius tokiam įsakymui, uosto vadovas abejojo, kad šiemet atsirastų iniciatorių keisti techninius projektus.
Pirso statybos darbų jau padaryta apie 4 proc. Planuojama, jog šiemet terminalo infrastruktūros statybai bus panaudota apie 50 mln. Lt.
Praėjusį penktadienį vykusiame Keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdos uoste statybos priežiūros komiteto posėdyje, kuriam vietoj pirmininko, susisiekimo viceministro Arūno Štaro, pirmininkavo A. Gentvilas, pranešta, kad "Latvijas tilti" inicijuoja techninio projekto keitimą.
Norima pakeisti vienas inkarines temples kitomis, kadangi jų gamintojui mažą kiekį gaminti neapsimoka. Be to, gelžbetoninės sijos bus pakeistos metalinėmis. Norima jomis spėti sutvirtinti pradėtą statinį iki ledonešio. Kadangi reikia sukalti kelių centimetrų tikslumu apie 400 polių, naudojant metalines sijas bus galima juos sutvirtint greičiau ir geriau.
Kadangi "Latvijas tilti" žada, jog dėl tokios korektūros projektas nepabrangs ir bus baigtas laiku, netgi anksčiau nei 2013 metų kovo 30 d., kaip numatyta sutartyje, Uosto direkcija neprieštaraus tokiai korektūrai, projektuotojai - taip pat. Komiteto posėdyje protesto nepareiškė nei būsimo terminalo operatorės UAB Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo valdybos pirmininkas, jūrų krovinių kompanijos "Bega" generalinis direktorius Aloyzas Kuzmarskis, nei bendrovės direktorius Benediktas Petrauskas.
Rašyti komentarą