„Džiugu, kad penkto pagal dydį JAV miesto uoste veikiančias logistikos įmones domina Lietuvos vykdomi intermodaliniai transporto koridoriai su Kinija, Juodosios jūros regiono valstybėmis bei Centrinės Azijos šalimis. Filadelfija yra svarbus centrinės JAV dalies transporto mazgas, kuriuo į šį regioną patenka didelis kiekis maisto produktų, metalo krovinių, trąšų ir kitų birių krovinių. Filadelfijos uostas yra svarbi jungtis su gerai išplėtota kelių ir geležinkelių sistema, pasiekianti ir Kanados miestus“, – sake susisiekimo ministras.
Susitikimo metu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas ir Filadelfijos regioninio uosto vykdantysis direktorius James T. McDermott Jr. pasirašė uostų tarpusavio bendradarbiavimo memorandumą.
„Tikiuosi, kad tai dar labiau išgarsins sparčiai augantį Klaipėdos uostą, kuris pagal savo krovinių pobūdį yra labai diversifikuotas, turi galimybę krauti panašius, kaip ir Filadelfijos uostas, krovinius – konteinerizuotus, ro-ro ir kitus krovinius. Mane džiugina, kad Filadelfijos regiono logistikos įmones, aktyviai dirbančias su Lotynų Amerikos ir Afrikos rinkomis, domina ir Baltijos jūros regionas bei mūsų uosto galimybės. Tikimės toliau didinti krovos apimtis ir toliau pristatyti Klaipėdos uosto galimybes JAV verslininkams“, – memorandumo pasirašymo ceremonijoje sakė E. Gentvilas.
Vienos didžiausių Filadelfijos uoste veikiančios įmonės „Holt Logistics“ vadovas Leo Holt pažymėjo, kad jo vadovaujama bendrovė jau žvalgosi į krovos ir bendradarbiavimo galimybes neužšąlančiame Klaipėdos uoste.
Filadelfijos uostą ir vidurinės JAV dalies Čikagos, Pitsburgo, Detroito, Memfio, Našvilio, Atlantos, Klivlendo rinkas, taip pat ir Kanados Monrealio bei Toronto rinkas jungia gerai išplėtota geležinkelių ir kelių sistema, leidžianti šias rinkas pasiekti per 24 valandas.
Rašyti komentarą