Klaipėdos uoste besilankančios olandų energetikos įmonių bei uostų atstovų delegacijos tikslas –užmegzti glaudesnius ryšius su Baltijos valstybėmis, ieškoti bendradarbiavimo galimybių su čia veikiančiomis įmonėmis. Svečiai iš Overeiselio (Overijssel) provincijos domėjosi Klaipėdos jūrų uosto veikla, čia įgyvendinamais ir planuojamais projektais.
„Klaipėdos jūrų uoste veikia 33 specializuoti krovinių terminalai, veiklą vykdo stiprias pozicijas rinkoje turinčios jūrinės inžinerinės pramonės įmonės. Šiandien rengiamės įgyvendinti pietinės uosto dalies išvystymo projektą, kuris duos postūmį ne tik uostui būdingoms krovos ir sandėliavimo paslaugoms, bet ir aukštą pridėtinę vertę generuojančioms gamybos, paslaugų sektorių veikloms.
Taip pat kryptingai dirbame, siekdami tapti jūrinio vėjo energetikos parko priežiūros centru regione, artimiausiuose planuose – vystyti vandenilio gamybą. Tad tarptautinis bendradarbiavimas, patirties mainai įgyvendinant naujus projektus yra labai svarbūs.
Beje, su Nyderlandų įmonėmis turime puikios bendradarbiavimo patirties – šiemet vidinį uosto laivybos kanalą iki 15,5 metro išgilino olandų kompanija „Van Oord Dredging and Marine Contractors bv“, kuri darbus atliko 2,5 mėnesio greičiau, nei buvo numatyta sutartyje“, – teigė Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Bendrovė „Van Oord Dredging and Marine Contractors bv“ Klaipėdos uoste yra įgyvendinusi ne vieną projektą, tarp kurių – uosto kanalo platinimas ir gilinimas iki 14,5 m, Malkų įlankos gilinimo projektas.
Jūrinė prekyba su Nyderlandais 2022 m. siekė 2,7 mln. tonų krovinių. Daugiausiai tai sudarė naftos, žemės ūkio produktai, konteineriai. Konteinerių srautas, įskaitant importą ir eksportą, pernai siekė 31582 TEU.
Rašyti komentarą