SPRĘS. Dėl plaukiojančiųjų dokų perplukdymo į pietinę uosto dalį bus priimtas atskiras sprendimas. Egidijaus JANKAUSKO nuotr.

KLR dokai: klausimas kol kas atviras

(1)

UAB „Klaipėdos laivų remontas“ (KLR) direktorius Alvydas Butkus sako, kad tai, jog pietinėje uosto dalyje bendrovė „Klasco“ lygina teritoriją, griauna pastatus ir rengia vėjo jėgainėms prižiūrėti reikalingą infrastruktūrą, jo vadovaujamos bendrovės, kurios dalis gamybos ten perkelta, veiklai netrukdo.

„Vakarų ekspresas“ jau rašė, kad dalį gamybos KLR nuo 2017 metų perkėlė į pietinę uosto dalį. Remontininkai buvo įsikūrę buvusios Tarptautinės jūrų perkėlos teritorijoje, iš AB „DFDS Seaways“ įsigytame Laivyno technikos priežiūros bazės pastate. Tačiau jis pateko į griaunamų pastatų sąrašą, tad laivų remontininkai persikėlė į kitas patalpas, esančias arčiau centrinių vartų.

Į pietinę uosto dalį turėjo būti išplukdyti ir du KLR plaukiojantieji dokai, tačiau jau šešeri metai, kai apie tai kalbama, bet jie vis dar tebėra centrinėje miesto dalyje, šalia piliavietės.

„Pietinėje dalyje mes dirbame ir liekame. Ten yra įrengtas cechas pačioje tos teritorijos pradžioje, ir tas statinys išliks. Jis naujai “Klasco„ veiklai netrukdys“, - tikino A. Butkus.

Paklaustas, ar dar ketinama dabar į pietinę dalį išplukdyti dokus, kai situacija taip pasikeitė, ar jie ten trukdytų vėjo jėgainių priežiūros terminalo veiklai, KLR vadovas atsakė: „Mūsų dokai kol kas lieka atviras klausimas. Bet realiai jie tikrai netrukdo. Jie būtų Malkų įlankos pusėje, kur yra ir kariškiai, ir Vakarų laivų gamykla, ir t. t. Šiuo klausimu galutiniai sprendimai dar bus priimti atskirai, bet mūsų planai nesikeičia.“

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder