10 mln. žiūrovų pasaulyje ir siekis tapti olimpine rungtimi – Lietuva ruošiasi startui išskirtinėje „SSL Gold Cup“ pasaulio taurėje

Lapkričio 10 d. Gran Kanarijoje (Ispanija) startuosiantis „SSL Gold Cup“ pasaulio taurės finalinis etapas, kur Lietuvai atstovaus mūsų šalies buriuotojų rinktinė, sieks prie ekranų sutraukti bent 10 milijonų žiūrovų visame pasaulyje, o ateityje turi ambiciją tapti dar viena olimpine buriavimo rungtimi.

Pasak Lietuvos buriuotojų, mūsų valstybei tai – puiki proga būti pastebėtai tarptautiniu mastu.

Sieks pritraukti bent 10 milijonų žiūrovų

Nuo lapkričio 10 d. į Gran Kanariją susirinks net 40 skirtingų pasaulio valstybių rinktinės, sudarytos iš geriausių tų šalių buriuotojų, tarp kurių – ir daugkartiniai olimpiniai bei pasaulio čempionai, ir tokių varžybų kaip „America‘s Cup“ bei „The Ocean Race“ lenktynių aplink pasaulį dalyviai ar nugalėtojai. Tarp šių komandų – ir Lietuvos buriavimo rinktinė.

„Vienas pagrindinių šio projekto tikslų – pasauliniu mastu pasiekti plačias žiūrovų auditorijas ir pasiūlyti joms prieinamą, suprantamą ir įtraukiantį buriavimo sporto produktą, kuris leistų pažinti bei pamilti šį sportą net tiems, kurie iki šiol apie jį kone nieko nežinojo. Tam buvo tikslingai pasirinktas formatas, kur dominuoja trumpos lenktynės ir aiški taškų skaičiavimo sistema. Taip pat bus vykdomos tiesioginės transliacijos su komentatoriais bei vizualine grafika, leidžiančia suprasti, kas vyksta lenktynių distancijoje. Organizatoriai metė nemažas pajėgas, kad sukurtų visų šalių rinktinių įvaizdį pasitelkiant nacionalines spalvas, simbolius ir pavadinimus. Savaime suprantama, kad Lietuvai tai – visomis prasmėmis unikali proga būti matomai pasauliniu mastu“, – dalinasi SSL Lietuva organizacijos vadovas Kristoforas Akromas.

Pasak „SSL Team Lithuania Scandagra“ komandos vadovo, olimpiečio Roko Milevičiaus, mūsų šalis turi kuo didžiuotis ir komanda sieks tuo pasidalinti su pasauliu.

„Galbūt mes neturime gausios olimpinių medalių kolekcijos, tačiau per kiek daugiau nei tris dešimtmečius nepriklausomybės, išugdėme net 7 buriavimo olimpiečius, iškovojome olimpinį sidabrą, turime keliasdešimt Horno kyšulį apiplaukusių buriuotojų, daugybę įvairiausių nacionalinių bei tarptautinių buriavimo projektų ir sportininkų, buriuojančių įvairiausiomis jachtų klasėmis. Mūsų komanda, kovodama dėl stipriausios buriavimo valstybės titulo, būtent šia žinute, apie nedidelę, tačiau buriavimą mylinčią Lietuvą, sieks pasidalinti su kitais“, – sako R. Milevičius.

„SSL Gold Cup“ organizatorių ambicija – per artėjantį finalinį etapą Ispanijoje surinki bent 10 milijonų žiūrovų pasauliniu mastu, kurie stebėtų šį renginį, kas leistų šį projektą vystyti toliau, pritraukti didelius rėmėjus ir investicijas bei kad buriavimo sportas taptų daug labiau matomas pasaulyje. Renginio matomumui kurti bus pasitelktos tiesioginės transliacijos, integracijos socialiniuose tinkluose ir kitos priemonės.

Komunikacija pasiekė kone pusę Lietuvos

Organizatoriai į renginio komunikaciją skatina aktyviai įsitraukti ir visų šalių rinktines taip kiekvienos šalies žiūrovą priartinant, supažindinant su jų valstybės atstovais lenktynių distancijoje bei skatinant nacionalinį pasididžiavimą.

„Mes savo ruožtu labai smarkiai dirbame, kad mūsų komandos rezultatai pasiektų maksimalią auditoriją Lietuvoje. Pagal media apžvalgos ataskaitą, per kvalifikacinį etapą, kuris vyko 2021 metų birželį ir kuriame komanda iškovojo teisę varžytis finaliniame etape, mūsų komunikacija skirtingais formatais pasiekė beveik pusantro milijono Lietuvos gyventojų. Sieksime, kad ne mažesnę auditoriją pasiektume ir per finalus“, – teigia K. Akromas.

Jo teigimu, užsibrėžtų tikslų komandai padeda siekti ir prieš pat finalus prie komandos prisijungę pagrindiniai rėmėjai – viena lyderiaujančių įmonių Lietuvos agro verslo sektoriuje „Scandagra“, užsiimanti didmenine trąšų, sėklų, augalų, apsaugos produktų prekyba bei grūdinių kultūrų supirkimu, ir sportuojantiems pritaikytais maisto produktais bei maisto papildais prekiaujanti įmonė „MaxSport“.

„Šiame etape didžiąją dalį varžybų bei treniruočių kaštų dengia patys „SSL Gold Cup“ organizatoriai. Jie tai mato kaip savo misiją – suteikti visoms valstybėms, nepriklausomai nuo jų finansinių pajėgumų, galimybę varžytis šiose lenktynėse. Tačiau, jei norime demonstruoti rezultatus, mums būtinos papildomos treniruotės, investicija į save, kaip komandą – būtent tai mums padeda įgyvendinti mūsų partneriai, už ką jiems esame be galo dėkingi“, – tvirtina K. Akromas.

Drauge su „Scandagra“, komanda vysto ir bendrą projektą „Stichijos herojai“, kurio metu atkreipia dėmesį bei supažindina besidominčius su įvairiausiais stichijos iššūkiais, su kuriais tenka susidurti tiek tokių ekstremalių sporto šakų kaip buriavimas atstovams, tiek žemės ūkio srityje dirbantiems asmenims.

Ambicija – tapti dar viena buriavimo olimpine rungtimi

Ilguoju laikotarpiu „SSL Gold Cup“ turi tikslą tapti dar viena olimpine buriavimo sporto šakos rungtimi. Kol kas olimpiadoje tokios komandinio buriavimo rungties, kur didžiulėmis sportinėmis jachtomis varžytųsi daugiau nei iš dviejų žmonių sudarytos šalių rinktinės, nėra.

„Nacionalinis pasididžiavimas visuomet buvo SSL organizacijos ašimi. Kadangi tai – vienas centrinių dalykų ir olimpiadoje, galbūt olimpinės žaidynės galėtų ir SSL Gold Cup formatą apsvarstyti kaip kandidatą tapti olimpine rungtimi“, – yra prasitaręs olimpietis, Jungtinių Amerikos Valstijų buriuojas Paulas Cayardas, startavęs tokiose varžybose kaip „Amerikos taurė“ bei „The Ocean Race“ lenktynės aplink pasaulį.

„SSL Gold Cup“ formatas sudarytas atkartojant pasaulio futbolo čempionatą – kvalifikacinį etapą praėjusios valstybės padalinamos į grupes po keturias. Iš kiekvienos grupės po atitinkamo lenktynių skaičiaus į tolimesnį etapą patenka tik dvi. Ši schema kartojasi, kol galiausiai finale susitinka 4 stipriausios komandos, perėjusios visus ankstesnius eliminacinius etapus.

„SSL Team Lithuania Scandagra“ pasaulio taurėje startuos lapkričio 10 dieną.

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder