tvarumas

Tvarumo verslo modeliai: kaip įmonės gali tarnauti planetai ir didinti savo žinomumą

Be tvarumo siekimo turėtų būti neįmanoma nei jokia ekonominė veikla apskritai, nei konkretūs jos vykdymo metodai, kaip marketingas. Tvarumas yra terminas, kuris prigijo kasdieniniame kalbėjime ir vis labiau įtakoja vartojimą.

Kyla klausimas, kodėl vartotojams rūpi tvarumas ir kaip tai paveikia jų pirkimo įpročius?

Viena iš pagrindinių priežasčių yra susijusi su aplinkosauga. Vartotojai vis labiau supranta, kad jų pirkimo sprendimai gali turėti didelį poveikį aplinkai. Jie nori prisidėti prie aplinkos išsaugojimo, sumažinti atliekų kiekį ir apriboti žalingą įtaką gamtai.

Tvarumas taip pat yra susijęs su sveikata. Vartotojai vis dažniau renkasi maisto produktus, kurie yra natūralūs, apdoroti be chemijos ir pagaminti etiškai. Jie siekia išvengti pesticidų ir genetiškai modifikuotų organizmų maisto produktuose, nes tai gali turėti ilgalaikį poveikį jų sveikatai. Vartotojai vis dažniau pereina prie į ateitį orientuoto požiūrio.

Tai reiškia, kad jie ieško prekių, kurios yra kokybiškos, tvarios ir atlaiko laiko išbandymą. Naujos kartos vartotojai, ypač "milžinų" kartos (angl. Millennials) ir "Z" kartos atstovai, yra itin jautrūs tvarumo klausimams. Jie supranta aplinkosaugos iššūkius ir nerimą keliančius socialinius klausimus, bei nori palaikyti įmones, kurios siekia veikti atsakingai ir šiuo požiūriu nesugadinti savo reputacijos. Tai gali lemti didesnį pasitikėjimą ir lojalumą klientų tarpe.

Tvarumo siekimas gali padėti įmonėms ir išsiskirti rinkoje, rasti savo „nišą“ Jei konkurencija yra didelė, tvarumo principai gali būti būdas pasiūlyti kažką unikalaus ir pritraukti dėmesį.

Pateiksiu pasaulinio lygio kompanijos „Unilever“ pavyzdį, kaip tvarumo siekimas daro įtaką marketingui. „Unilever“ yra viena iš didžiausių pasaulio prekių ženklų kompanijų, gaminančių maisto, higienos produktus, tokius kaip „Dove“, „Lipton“, „Ben & Jerry's“, „Hellmann's“ ir daugelis kitų. Jau daug metų „Unilever“ akcentuoja tvarumo principus ir siekia veikti atsakingai aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės srityse.

„Unilever“ tvarumo pastangos padėjo jai sukurti teigiamą prekės ženklo reputaciją. Jų tvarumo iniciatyvos, tokiu kaip „Sustainable Living Plan“, buvo aktyviai komunikuojamos vartotojams, o tai padėjo įmonės prekės ženklams tapti žinomais dėl tvarumo. „Unilever“ sukūrė į tvarumą orientuotas produktų linijas, tokias kaip „Dove Greenpeace“ ir „Ben & Jerry's Climate Justice“. Šios linijos yra susijusios su tam tikrais tvarumo principais ir pritraukia klientus, kurie rūpinasi šiais klausimais. „Unilever“ akcentuoja tvarumo principus ir savo reklamos turinyje.

Jų reklaminiai pranešimai dažnai pabrėžia produktų tvarumo pranašumus, pvz., „Dove“ reklama apie žemės ūkį, arba „Lipton“ reklama apie tvarius arbatos augalų auginimo metodus. „Unilever“ atvejis parodo, kaip tvarumo siekimas gali teigiamai paveikti įmonės marketingo strategiją.

Tai padeda stiprinti prekės ženklo reputaciją, pritraukti tvarumui sąmoningus vartotojus, kurti naujas rinkas ir paslaugas.

Tai taip pat padeda įmonėms išsiskirti rinkoje ir gali būti konkurenciniu pranašumu ateities versle, kur vis labiau akcentuojama tvarumo svarba.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder