„Maxima“ savo klaidas pripažįsta

(1)

Ar pirkdami prekybos centre dažnai patikrinate čekį? Ar randate klaidų? Mano praktika rodo, kad maždaug kas 4-5 apsipirkimas baigiasi tuo, kad čekyje išmušta kaina yra didesnė, nei tikėjotės sumokėti žiūrėdami į etiketėje nurodytąją.

Klaidų pasitaiko nepriklausomai nuo prekybos tinklo pavadinimo. Ypač jei perkate akcijų prekes ar prekes, kurioms taikoma nuolaida. Dažniausia tai priimi kaip realybę, kurioje galioja nuostata, kad kas nedirba, tas neklysta.

Pastebėjęs klaidą paprastai kreipiesi į pardavėją ir, jei pastaba teisinga, dažniausiai permokėti pinigai grąžinami, pirkėjo atsiprašoma, o jei yra klaidingos etiketės, jos pakeičiamos.

Dažniausiai klaida pataisoma, kad kiti pirkėjai neapsigautų. Tiesa, kartais išlieka jausmas, kad prekybos centrai ar atskiri darbuotojai gudrauja ir naudojasi klientų neatidumu: vienas pastebėjo, o kiti dešimt nepastebės.

Yra visokių nedidelių gudrybių. Pirkėjai pastebi, kad jei prekė, kuriai taikoma akcija, baigėsi, tai į jos vietą „netyčia“ pastumiamos šalia toje pačioje lentynoje esančios prekės, bet jau be akcijos.

Jei prekei su trumpesniu galiojimo laiku taikoma speciali nuolaida, tai pardavėja kasoje kartais nepastebi tai pažyminčio lipduko ir nuolaidos nepritaiko.

Maži niuansai, bet dažniausiai jie - prekybininkų naudai.

Kečupo istorija

Tačiau viena istorija „Maximos“ parduotuvėje privertė į situaciją pažvelgti giliau.

Perkanti „Daumantų“ prekės ženklo pomidorų padažą viliojo jo lentynoje raudonai šviečianti 50 procentų nuolaida. Gavus čekį kasoje paaiškėjo, kad pomidorų padažui pritaikyta tik 30 proc. nuolaida.

Prekes pardavusi kasininkė negalėjo paaiškinti šios situacijos. Tada į pagalbą atėjo kita pardavėja. Maždaug po 5 minučių „tyrimo“ paskelbtas verdiktas - grąžinti iš kasos mano permokėtus centus.

Iki šios vietos gana standartinė procedūra. Tačiau nustebino tai, kad pardavėja atsisakė pašalinti klaidinančią akcijos nuolaidą.

„Aš negaliu nuimti, nes mes kainas suvedinėjame“, - gavau pardavėjos atsakymą.

Tuomet pabandžiau išsiaiškinti oficialią „Maximos“ atstovų poziciją.

Paaiškėjo, kad 50 procentų akcija buvo taikoma „Daumantų“ kečupui, o ne pomidorų padažui, kurį aš pirkau. Tiesa, liko neaišku, kodėl pritaikyta 30 procentų nuolaida, nes tokios nuolaidos etiketės nebuvo.

Priklauso kompensacija

Galiausiai teko įsitikinti, kad „Daumantų“ kečupu, kuriam taikoma išskirtinė nuolaida, konkreti parduotuvė visai neprekiauja.

„Maxima“ klaidą pripažino. Pripažino ir tai, kad tokiu atveju, kai etiketėje užrašyta kaina neatitinka tos kainos, kurią sumokate kasoje, pirkėjui kaip kompensacija priklauso 2 eurų čekis.

Ši praktika „Maximose“ buvo pradėta taikyti dar lito laikais. Anksčiau net prie kasų atitinkama informacija būdavo. Dabar tos informacijos nėra. Todėl ne visi klientai žino, kad turi tokią teisę.

Tiesa, mano atveju pinigai už klaidą buvo tiesiog gąžinti iš kasos, be jokio grąžinimo įforminimo. Ir tokią praktiką tenka stebėti ne pirmą kartą. Taigi grąžinimas neįformintas, nereikia oficialiai mokėti ir 2 eurų kompensacijos.

Nesunku suprasti, kad parduotuvės taip nuo „centrinės valdžios“ bando nuslėpti pasitaikančias klaidas. Lieka tik spėlioti, kokias būdais vėliau tokie pinigų trūkumai kasoje kompensuojami.

Dėl susidariusios situacijos apgailestavo ir minimos „Maximos“ direktorė. Ji akcentavo, kad nuolat dirbama su personalu, kad klaidų būtų išvengta.

Tačiau, „Vakarų ekspreso“ duomenimis, pati direktorė toje parduotuvėje pradėjo dirbti tik šiemet, o kad prekybos centruose paprastai didelė darbuotojų kaita, pastebi ir eiliniai klientai.

Taigi pirkėjai turėtų būti atidesni. Nepraleisti pro akis pasitaikančių klaidų, nes tai gali padėti gerinti aptarnavimo kokybę.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder