„Klaipėdos konteinerių terminalas“ pirmąjį pusmetį krovė daugiau generalinių krovinių, laukiama augančio krovinių srauto į Ukrainą ir Vidurio Aziją
„Nepaisant daugelio nepalankių aplinkybių, mums pavyko išlaikyti stabilius krovos rezultatus, pritraukti daugiau generalinių krovinių, nors bendra Klaipėdos jūrų uosto sausio-birželio mėnesių krova šiemet sumenko 18 proc. lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu”, – sako Vaidotas Šileika, KKT generalinis direktorius.
Dėl geopolitinės situacijos pasaulinėms tiekimo grandinėms persiorientuojant, Klaipėdos jūrų uoste laukiama daugiau krovinių, skirtų Ukrainai ir Vidurio Azijos šalims – Kazachstanui, Uzbekistanui, Kirgizijai.
„Klaipėdos uostas ir mūsų terminalai vis dažniau atsiduria naujose logistikos grandinėse, kroviniams keliaujant į Ukrainą bei Vidurio Aziją. Tikimės, kad šis krovinių srautas antrąjį pusmetį augs, nors pokytis vyksta pakankamai lėtai”, – pastebi V. Šileika.
Pasak KKT vadovo, pirmąjį šių metų pusmetį stipriausiai išaugo generalinių krovinių srautai. Jų perkrauta 430 111 tonų ir tai yra 32 proc. daugiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Šių krovinių grupei priskiriami įrengimai, metalo konstrukcijos, geležies, plieno gaminiai, mediena.
Pirmąjį pusmetį KKT perkrovė 43 proc. visų Klaipėdos uoste krautų konteinerių – 203 773 TEU. Tai 5 proc. mažesnė konteinerių krova lyginant su KKT rezultatais tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
Šiek tiek mažėjo ir Ro-Ro krovinių apimtys: perkrauta 325 880 tonų tokių krovinių, 11 proc. mažiau nei tuo pačiu periodu pernai.
„Nors logistikoje šiuo metu – labai daug neapibrėžtumų, paprastai antrasis metų pusmetis būna geresnis. Kaip bus šiais metais – prognozuoti sudėtinga, tikimės, kad tendencija išliks ir mūsų valdomiems terminalams antrąjį pusmetį pavyks išlaikyti praėjusių metų krovos apimtis ar net kompensuoti pirmojo pusmečio praradimus“, – teigia V. Šileika.
Praėjusiais metais du Klaipėdos jūrų uoste KKT valdomi terminalai iš viso perkrovė 5,9 mln. tonų krovinių, 2% daugiau nei ankstesniais metais. Pernai bendrovė taip pat aptarnavo 13% daugiau laivų.
Rašyti komentarą