Į Lietuvą atkeliavo šarvuota „Audi A8L Security“, nebijanti nei COVID-19, nei užpuolikų

Iš „Audi“ atstovybės Kaune įmonės „Autojuta“ išriedėjo ypatingas automobilis – šarvuočio ir limuzino hibridas „Audi A8L Security“. Automobilis sveria daugiau nei 4 tonas, jame (be šarvų) įrengta netgi autonominė elektros, deguonies tiekimo sistema bei pirotechninė evakuacijos sistema, išsprogdinanti durų vyrius pavojaus atveju.

„Autojuta“ paskelbė ir pirkėją – tai transporto įmonė TOKS. Pasak „Autojutos“ pardavimų vadovo Vytauto Švedo, šis automobilis gali tęsti kelionę net ir tuo atveju, jei po juo sprogtų rankinė granata, o jo kėbulas ir stiklai neperšaunami automatais „Kalašnikov“ ir „Uzi“.

Archyvų nuotr.

Šarvuota „Audi A8 Security“ 

Tolimojo keleivinio transporto kompanija „TOKS“ teiks naują paslaugą – besirūpinantiems ypač svarbių asmenų logistika nuomos aukščiausio įmanomo saugos lygio automobilį visoje Rytų Europoje.

Automobilis kainuoja kelis kartus daugiau nei įprastas tokios komplektacijos „Audi A8“ (130 tūkst. Eur).

Tankas su „Audi“ žiedais

Bendrovė „Autojuta“ pasidalijo informacija apie kai kurias jo technines charakteristikas. Automobilis kainuoja kelis kartus daugiau nei įprastas tokios komplektacijos „Audi A8“ (130 tūkst. Eur).



Pasak TOKS generalinio direktoriaus Arūno Indrašiaus, dėl pandemijos tolimojo keleivinio susisiekimo autobusais rinka susiduria su dideliais iššūkiais, o jie priverčia ieškoti netradicinių veiklos sprendimų ir krypčių.

„Įsigydami aukščiausią keleivių saugumą užtikrinančią transporto priemonę, siekiame išplėsti savo paslaugų krepšelį. Įvertinome tokio pirkinio poreikį bei galimybes užtikrinti itin saugias keliones svarbiems verslo ir institucijų asmenims tiek Lietuvoje, tiek kaimyninėse šalyse.

Be to, tikimės užpildyti tokios paslaugos nišą“, – teigia A.Indrašius.

a

Išoriškai „Audi A8L Security“ beveik niekuo nesiskiria nuo standartinio „Audi A8“, turinčio prailgintą bazę.

Tačiau dėl automobilio saugos įrangos niekas net teoriškai neįstengs perprasti jo maršrutų ir pakenkti viduje esantiems keleiviams.

Šį unikalų automobilį (per metus sukonstruojama viso labo kelios dešimtys tokių monstrų) užsakovams pristačiusios „Autojuta“ pardavimų vadovas Vytautas Švedas teigia, kad svarbiausi dalykai plika akimi nematomi.

„Su įprasta versija šis modelis bendra turi tik iš „Audi S8“ pasiskolintą 4.0 litrų darbinio tūrio TFSI variklį, generuojantį 571 AG ir 800 Nm maksimalų sukimo momentą, bei 8 laipsnių automatinę transmisiją.

„Audi A8L Security“ sveria keturias tonas arba dvigubai daugiau nei įprastas sedanas“, – konstatuoja V. Švedas.

Nepaisant milžiniško svorio, „quattro“ pavarą turintis šarvuotis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,3 sek., o specialiai jam sukurti karbono ir keraminiai stabdžiai užtikrina įprastą stabdymo kelio ilgį.

Archyvų nuotr.

Mobilų „panikos kambarį“ primenantis 5302 mm ilgio išskirtinis automobilis iš visų pusių apjuostas VR9 saugos lygio šarvais, o stiklų atsparumas net VR10 lygio.

Gamintojo skelbiamas sąrašas, kokios galios automatiniais šaunamaisiais ginklais ar sprogstamaisiais užtaisais buvo egzaminuojamas „Audi A8L Security“ bandymų metu, palieka labai nedaug erdvės fantazijai, kaip šią tvirtovę galima būtų įveikti.

Net peršautomis specialios konstrukcijos PAX padangomis mašina iš pavojingos zonos galėtų evakuotis 80 km/val. greičiu.

Organizatorių nuotr.

Organizatorių nuotr.

Šarvuotas Vytautą Landsbergį vežiojęs „Mercedes Benz 560 SEL“ +8

Nekaltai atrodantis sedanas yra parengtas ir cheminio ginklo atakoms – turi ne tik sudėtingą oro filtrų sistemą, bet ir deguonies talpas. Patekus į gaisro židinį juo keliaujantieji taip atsipirktų tik lengvu išgąsčiu, nes turi automatizuotą liepsnų gesinimo sistemą.

Automobilio išorėje įrengti mikrofonai ir garsiakalbiai, todėl prireikus esantys viduje galėtų komunikuoti su aplinka nepraverdami nei durų, nei langų.

"Tačiau bene įspūdingiausia dalykas – pirotechninė durų atidarymo sistema, jei dėl kokių nors priežasčių „Audi A8L Security“ saloną teiktų skubiai palikti: vieno mygtuko paspaudimu detonuojami tam tikrose kėbulo vietose sumontuoti sprogmenys akimirksniu išsviedžia dureles tolyn ir atveria evakuacijos kelią.

Organizatorių nuotr.

Tai kažkas panašaus į koviniuose lėktuvuose esančias katapultavimo sistemas, tik čia nereikia parašiutų“, — šypsosi V.Švedas. „TOKS“ klientams skirtas šarvuotis savo charakteristikomis gerokai pranoksta techniką, kurią šiuo metu eksploatuoja Lietuvos valdžios institucijų vadovai.

Organizatorių nuotr.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder