darbdaviai

Darbuotojo ir darbdavio įvaizdžio svarba rinkoje

Darbuotojo įvaizdžio (angl. employee branding) formavimas sudaro aktualią marketingo tematiką. Tai apima visą paveikslą kaip įmonė atrodo darbuotojų ar potencialių darbuotojų akyse, ir kaip tai suvokiama viešojoje erdvėje.

Darbuotojų prekės ženklo kūrimas pasitarnauja kaip  rinkodaros strategija, kuria darbuotojai skatinami formuoti teigiamą požiūrį į savo įmonę, kad taptų veiksmingais įmonės ambasadoriais. Paprasčiau tariant, darbuotojų prekės ženklo kūrimas - tai procesas, kurio metu darbuotojai pritaria jūsų organizacijos vizijai, misijai ir vertybėms, o tai motyvuoja juos perteikti šias idėjas klientams ir visoms suinteresuotosioms šalims.  

Darbdavio gi įvaizdis (angl. employer branding) - tai  yra paveikslas, kuriuo organizacijos išsiskiria darbo rinkoje, leidžiantis joms pritraukti ir išlaikyti naujus ir talentingus darbuotojus.  Stiprus darbdavio prekės ženklas padeda įmonėms konkuruoti dėl geriausių talentų ir užsitikrinti patikimumą. Patrauklaus darbdavio įvaizdis yra svarbus pritraukiant ir naujus verslo partnerius. Darbdavio prekinį ženklą dažniausiai kuria įmonės komunikacijos ar personalo specialistai - jie turi nusistatę aiškią kryptį ir viziją. Dažniausiai jų žinutės ar marketinginis turinys yra orientuotas į įmonės kultūrą, karjeros galimybes bei privalumus. Darbuotojai gi ir patys kuria savo įvaizdį. Dažniausios temos apie tai liečia darbuotojo patirtį, pasiekimus, santykius kolektyve, kai darbuotojas išsako, kokį jausmą ir potyrį patiria dirbant įmonėje.

Tiek darbuotojų, tiek darbdavio įvaizdis auditorijai sukuria pridėtinę vertę ir yra veiksmingas veiksnys plėtojant įmonės žinomumą. Pagrindiniai įrankiai ir būdai viešinant darbuotojų ir darbdavių įvaizdį yra šie:

  1. Žinutės socialinėje medijoje.

Tai apima darbuotojų istorijas apie patirtis, pasiekimus arba kolektyvo šventes. Dažniausiai tai būna trumpo pobūdžio žinutės, kuriose išreiškiamos emocijos, padėkos ar noras bendradarbiauti. Tam galima pasitelkti ir įvairių vaizdinių priemonių arba nuotraukų - kuriant informatyvius plakatus, grafikus, ar net interaktyvius paveikslėlius, kurie pritrauktų dėmesį.

  1. Vaizdo įrašai, tinklalaidės.

Vaizdo įrašai yra vienas iš efektyviausių būdų patraukti auditoriją. Jie gali būti informaciniai, kūrybiniai, linksminantys. Tam galima pasitelkti darbuotojų ar darbdavių nuomonių, įžvalgų, ar produktų/paslaugų demonstravimą. Kuriant tinklalaides galima skatinti darbuotojų kūrybiškumą plėtojant aktualias temas, pakviesti partnerius į pokalbius ir kt.

  1. Straipsniai.

Turinys rašytinėje formoje vis dar yra galingas būdas pasiekiant auditoriją. Straipsniai gali būti informatyvaus pobūdžio arba atskleidžiantys darbuotojų/ darbdavių įkvepiančias istorijas apie jų pasiekimus ir patirtis. Svarbu, kad straipsniai atitiktų jūsų auditorijos poreikius.

  1. Konferencijos.

Puiki proga apie savo produktus ar paslaugas pranešti konferencijoje, perduodant žinią apie įmonės veiklą ir pobūdį. Konferencijų pranešimai gali būti ir teorinio pobūdžio, kai yra nagrinėjamos teorijos, literatūra apie atliktus tyrimus, ir – praktiniai pranešimai, kuriuose vadovai arba darbuotojai dalinasi savo patirtimi, laimėjimais arba gautomis pamokomis.

Tiek darbuotojas, tiek darbdavys gali prisidėti prie įmonės teigiamo įvaizdžio formavimo, naujų darbuotojų pritraukimo ir kolektyvo stiprinimo. Šios veiklos turi būti organiškos, darbuotojas negali būti verčiamas arba juo manipuliuojama prisidedant prie jų, o informacija turi atspindėti realias, gyvenimiškas situacijas.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder