Autoplius.lt portale parduodamas išskirtinis „Ferrari F355 GTS“

Naujas, technologijomis prisotintas ir bent šiek tiek daugiau galios turintis automobilis šiandien mūsų rinkoje kainuoja maždaug 40 – 50 tūkst. eurų. Tai gali būti tiek „Cupra Formentor“, tiek „Volkswagen Tiguan“, tiek „Subaru Outback“. Ir dažniausiu atveju tai yra racionalus sprendimas pirkėjui.

Ypač galingi ir prabangūs nauji automobiliai kainuoja gerokai daugiau. Pavyzdžiui „Porsche Taycan“, „Tesla Model S Plaid“ ar „BMW iX“ priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos gali kainuoti ir gerokai virš 100 tūkst. eurų.

Tačiau labai retai pasitaiko atvejų, kad skelbimuose atsiranda automobilis, kurio kaina didesnė nei 100 tūkst. eurų, o pagamintas jis dar praeitame amžiuje. Autoplius.lt portale šiuo metu yra du tokie skelbimai, tačiau tik vienas iš šių automobilių yra skirtas važinėti bendro naudojimo keliais. Tas automobilis 1996 metų gamybos „Ferrari F355“, kurio kaina šiandien siekia net 140 tūkst. eurų.

Pradžia

Pirmą kartą „Ferrari F355“ buvo pristatytas 1994 metais Ženevos automobilių parodoje, kaip modelis, kuris turėjo pakeisti prieš tai gamintą „Ferrari 348“ ir pratęsti automobilių, turinčių mažiau nei 12 cilindrų variklį, sumontuotą vidurinėje modelio dalyje, seriją. Ši gamybinė linija prasidėjo dar 1968 metais su „Dino 206 GT“ modeliu. Na, o „F355“ pirmtakas, „Ferrari 348“, pasirodė maždaug tuo pačiu metu, kaip ir „Acura NSX“. Tuometiniai automobilių žurnalistai apie 348 rašė, kad tai buvo temperamentingas, prastai valdomas ir senamadiškas „Ferrari“ modelis.

F355 ir 348 skirtumai

„Ferrari F355“ yra panašus į 348. Dizainas su atnaujintu modeliu buvo pakeistas nestipriai. Automobilis neteko „Testarossa“ modelio įkvėptų juostų ant šono, pasikeitė galinių žibintų dizainas ir dar keletas detalių. Naujas „F355“ modelio variklis iš esmės beveik nepasikeitė. Tai buvo tas pats 348 modelyje montuotas 3,4 l darbinio tūrio variklis, tiesiog jo tūris buvo padidintas iki 3,5 l. Tačiau buvo ir daugiau patobulinimų variklio skyriuje. Penkių vožtuvų cilindrų galvutės ir titano švaistikliai leido varikliui pasiekti 8500 aps/min. Tai „F355“ modeliui suteikė net 375 AG. Tuo metu šis modelis turėjo aukščiausią arklio galių vienam litrui reitingą iš visų tuo metu serijinėje gamyboje esančių automobilių modelių.

Su „F355“ modeliu buvo sutvarkyta ir daugiau problemų, kurias iki tol turėjo „Ferrari“. Pavyzdžiui, senojo tipo pavarų dėžės veikdavo labai prastai, kol automobilis buvo šaltas. Tačiau į „F355“ gamintojai sumontavo šildytuvą, kuris alyvą pavarų dėžėje sušildė gerokai greičiau. „Ferrari F355“, lyginant su savo pirmtaku 348, gavo geresnį sankabos mechanizmą, tikslesnę pavarų permetimo svirtį, ir naują, hidraulinį vairo stiprintuvą, kurio dėka tapo gerokai lengviau automobilį eksploatuoti mieste. Tuo pat metu, kaip ir „Ferrari 348“ buvo pristatytas ir transporto rinką teigiamai „šokiravęs“ „Acura NSX“ modelis parodė pasauliui, kad egzotiškus ir galingus automobilius nebūtinai turi būti sudėtinga vairuoti, o „F355“ buvo gaminamas laikantis būtent šio principo. Automobiliui vos pasirodžius, spaudoje šis „Ferrari“ buvo linksniuojamas, kaip labiausiai tinkamas gamintojo modelis kasdieniam naudojimui.

Berlinetta, Targa, Spider

Tik pasirodęs „Ferrari F355“ buvo pristatytas su dviem skirtingais kėbulo tipais. Pirmasis „GTB Berlinetta“. Tai paprastas kupė kėbulo tipas su uždaru stogu. Antrasis GTS. Būtent GTS versija ir yra šiuo metu parduodama Autoplius.lt portale. Tai „Targa“ tipo nuimamą stogą turintis modelis. O 1996 metais debiutavo „Ferrari F355 Spider“ kabrioleto kėbulą turintis automobilis. Dar po metų, 1997 m. „Ferrari“ pristatė pirmąją F-1 tipo transmisiją, kurią pradėjo montuoti į „F355“ modelius. Tai vienos sankabos pavarų dėžė, prie kurios kūrimo prisidėjo „Ferrari“ F-1 laboratorija.

Ferrari F355 Series Fiorano

1999 buvo paskutiniai šio „Ferrari“ modelio gamybos metai. Ta proga gamintojas išleido riboto leidimo versiją, pavadinimu „Fiorano“. Modelyje buvo sumontuoti stipresni stabdžiai, standesnės spyruoklės, nuo virtimo apsaugantys stabilizatoriai, zomšu dengtas vairas ir „Ferrari Challenge“ stiliaus galinės grotelės. Tai pavertė modelį dar geriau valdomu bei patrauklesniu pirkėjui. Dauguma šių modelių taip pat buvo apdovanoti F-1 tipo transmisija. Iš viso buvo pagaminti vos 104 šio modelio vienetai.

Ką reiškia F355?

Kartu su šiuo „Ferrari“ modeliu gamintojas net buvo laikinai atsisakęs įprasto savo modelių ženklinimo. Įprastai pirmieji du modelio pavadinime esantys skaičiai reiškė variklio darbinį tūrį, o paskutinis skaitmuo variklio cilindrų skaičių. Pavyzdžiui „F355“ pirmtako „Ferrari 348” modelio pavadinimas šifruojamas taip: 3,4 l darbinio tūrio variklis, sudarytas iš 8 cilindrų. Tuo tarpu šiandienos pagrindinio herojaus, „F355“ pavadinimo pirmieji du skaičiai reiškia, kad automobilyje sumontuotas 3,5 l darbinio tūrio variklis, o paskutinis skaičius nurodo, kad viename cilindre yra 5 vožtuvai.

„Ferrari F355“ klasikinis ir į istoriją jau įsirašęs šio gamintojo modelis, kurio vertė kyla kasdien. Ir nepaisant to, kad dauguma mūsų šio automobilio taip niekada ir nevairuos, bent jau pasigrožėti juo šiuo metu galima Autoplius.lt portale, sekant žemiau esančią nuorodą:

shorturl.at/avD59

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder