„Volkswagen“ pristatė naują „Golf“ – siūlys ir 100 km vien elektros režimu įveikiantį hibridą

(1)

„Volkswagen“ švenčia „Golf“ 50-metį ir turi kuo didžiuotis – nuo 1974 metų buvo pagaminta daugiau nei 37 mln. šio modelio automobilių. 

Tai reiškia, kad jau pusę amžiaus 2000 žmonių visame pasaulyje kasdien įsigyja po naują „Golf“. Tai yra pats populiariausias visų laikų europietiškas automobilis ir perkamiausias „Volkswagen“ modelis.

Pirmą kartą „Golf“ bus komplektuojamas su tolimo atstumo įkraunama hibridine pavara, leidžiančia vien elektros režimu nuvažiuoti maždaug 100 km atstumą, o bendras nuvažiuojamas atstumas sieks iki 1000 km.

Atnaujintas modelis išsiskirs unikalius vairavimo potyrius užtikrinančiomis pažangiomis funkcijomis, tarp kurių bus su „ChatGPT“ technologija susietas IDA valdymo balsu asistentas.

Be to, „Golf“ priekį pirmą kartą papuošė šviečiantis „Volkswagen“ logotipas. Išankstiniai geresnio nei bet kada anksčiau „Golf“ užsakymai bus priimami nuo vasario pradžioje, o Lietuvos rinkoje atnaujintas modelis debiutuos vasarą.

Nauja jėgainių gama

Naujasis „Golf“ bus komplektuojamas su devyniomis skirtingomis jėgainėmis, tarp kurių bus švelniojo hibrido sistemos (eTSI), įkraunamos hibridinės pavaros („eHybrid“ ir GTE), benzininiai (TSI) ir dyzeliniai (TDI) varikliai.

Švelniojo hibrido sistemoje ir įkraunamose hibridinėse pavarose vidaus degimo varikliai montuojami drauge su elektros motorais.

Švelnieji hibridai daugiau padeda vidaus degimo varikliui ir nereikalauja papildomo įkrovimo, kadangi šias sistemas maitina baterijos.

Tuo metu įkraunamų hibridų energijos atsargas galima papildyti ir išnaudoti jas važiuojant vien tik elektros režimu. Tuo jie labiausiai skiriasi nuo švelniųjų hibridų, kuriuose vidaus degimo variklis ir elektros motoras visuomet veikia kartu.

Naujoje įkraunamoje hibridinėje sistemoje įdiegta sparčiojo įkrovimo funkcija, o baterijoje sukauptos energijos užteks įveikti 100 km atstumui.

„Golf GTI“ nuo šiol tapo dar sportiškesnis – variklio su turbokompresoriumi galia padidėjo 15 kW ir siekia 195 kW (265 AG). Bazinio 2,0 litrų TSI variklio galia padidėjo 10 kW ir dabar siekia 150 kW (204 AG).        

Naujos multimedijos sistemos

„Golf“ viduje nuo šiol montuojama naujai sukurta intuityvesnė multimedijos sistema (MIB4) su nuo centrinės konsolės atskirtu jutikliniu ekranu. Dėl visiškai naujos grafikos ir meniu struktūros įrangos valdymas tapo gerokai paprastesnis ir patogesnis. Automobilyje gali būti diegiamos dvi skirtingos šios itin intuityvios multimedijos sistemos versijos su 16:9 vaizdo kraštinių santykio ekranais – bazinė „Ready 2 Discover“ versija su 26,4 cm įstrižainės ekranu ir aukštesnio lygio „Discover“ įranga su 32,8 cm įstrižainės ekranu. „Golf“ ir „Golf Variant“ papildomai bus galima užsakyti projekcinį ekraną.

Valdymą balsu palengvins dirbtinis intelektas

Naujajame „Golf“ diegiamas naujasis valdymo balsu asistentas IDA, kuriame integruotas dirbtiniu intelektu pagrįstas pokalbių robotas „ChatGPT“. „Cerence Chat Pro“ įgalinta „ChatGPT“ integracija į vidinį „Volkswagen“ valdymo balsu asistento programavimą suteikia daugybę naujų galimybių, kuriomis nauja sistema gerokai pranoksta ankstesnę versiją. Pavyzdžiui, IDA valdymo balsu asistentas ne tik atsakinėja į bendrąsias užklausas, tačiau ir be vargo randa informaciją internete, pradedant realiu laiku kintančiomis orų prognozėmis, baigiant intriguojančiais vartotojų žinių patikrinimais. Tiesa, naujos kartos valdymo balsu asistentas veiks ne su visomis kalbomis. 

Ateityje dirbtinio intelekto taikymo galimybės „Volkswagen“ automobiliuose bus plečiamos ir užklausą gavusi sistema pateiks ne tik atsakymą į klausimą, bet ir su tuo susijusią informaciją. Keliaujant automobiliu, bus naudinga įvairiais aspektais – išmanioji sistema praturtins keleivių pokalbius, atsakys į kilusius klausimus, natūraliai bendraus suprantama šneka, priims informaciją apie konkretų automobilį, atliks kitas funkcijas, ir visa tai bus pasiekiama balsu.

Gausi standartinė įranga

Bazinės komplektacijos „Golf“ modelis gausiai aprūpintas pažangiausia komforto ir saugumo įranga. Automobilyje diegiama automatinė klimato kontrolė („Climatronic“), patobulintas daugiafunkcis vairas, beraktė atidarymo ir užvedimo sistema, dinaminis kelio ženklų atpažinimas, greičio palaikymas, parkavimo davikliai jutikliai priekyje ir gale, nauja multimedijos sistema (bazinė versija), belaidis programėlių naudojimas prisijungiant per „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ platformas, išmaniojo telefono sąsaja, skaitmeninis prietaisų skydelis „Digital Cockpit Pro“ (ekrano įstrižainė – 26 cm), o taip pat nauji LED priekiniai ir galiniai žibintai.

Naujo dizaino žibintai

Naujieji „Golf“ ir „Golf Variant“ išsiskiria pakeistu priekinės dalies dizainu. Vizualiai labiausiai pastebimas „Volkswagen“ logotipas, kuris pirmą kartą Europos rinkose bus apšviečiamas, ir naujo dizaino LED priekiniai žibintai. Dar efektyvesnių aukščiausios klasės „IQ.Light“ LED matricos priekinių žibintų tolimosios šviesos apšviečia iki 500 m atstumą. 

Pažangios pagalbinės sistemos

Manevravimą su naujaisiais „Golf“ ir „Golf Variant“ palengvina naujos pagalbinės sistemos. Efektyvumu išsiskiria pažangi „Park Assist Plus“ ir pirmą kartą „Golf“ diegiama „Park Assist Pro“ sistemos. Pastaroji įranga leidžia išvairuoti automobilį iš ankštos stovėjimo vietos naudojant išmanųjį telefoną. Parkavimą taip pat supaprastina ir nauja 360 laipsnių erdvinio vaizdo apžvalgos sistema „Area View“.

Nuo pat debiuto – visos svarbiausios versijos

Pirkėjams bus siūlomi bazinio įrangos lygio „Golf“ ir „Golf Variant“ modeliai, o taip pat aukštesnės komplektacijos versijos – „Life“, „Style“ ir „R-Line“. Jos apima platų siūlomos įrangos ir jėgainių spektrą, kurio klientai ir tikisi iš „Golf“. Du itin populiarūs sportiški prekės ženklo modeliai – „Golf GTE“ ir „Golf GTI“ – rinkoje debiutuos atskirai. Po jų antroje metų pusėje seks elitiniai karštieji hečbekai – „Golf GTI Clubsport“ ir „Golf R“ – bei dinamiškiausias universalas „Golf Variant R“. Visi R serijos modeliai komplektuojami su „4Motion“ visų varančiųjų ratų pavara.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder