„Tesla“ elektromobiliai nesubalansuoti požemiams

„Tesla Corporation" dar negali naudoti autopiloto savo elektromobiliuose, kai šiems tenka nusileisti į požemius, praneša „Electrek".

„Tesla Corporation" dar negali naudoti autopiloto savo elektromobiliuose, kai šiems tenka nusileisti į požemius, praneša „Electrek".

Žurnalistai atkreipė dėmesį į interviu su Las Vegaso konferencijų centro „Loop" projekto vadovu Styvu Hilu, kuris yra atsakingas už transportavimą per „The Boring Company" tunelį Las Vegase. 

Pasak jo, požeminiu tuneliu judantys „Tesla" automobiliai turi būti valdomi rankiniu būdu, nes „Tesla" automatinio valdymo sistema „Full Self-Driving" (FSD) neveikia.

S.Hilas nenurodė, kodėl buvo atsisakyta autopiloto naudojimo po žeme, tačiau pažymėjo, kad iki 2024 metų pabaigos „Tesla" gali pradėti palaipsniui diegti pagalbos vairuotojui technologijas. 

Taip pat nebuvo patikslinta, kad FSD pradės tinkamai veikti vienpusio eismo tuneliuose.

„Tai nekelia didelio pasitikėjimo „Tesla FSD", jei inžinieriai negali priversti sistemos veikti vienpuse kryptimi ten, kur nėra jokio eismo, jokių oro permainų, jokių kliūčių fiksuotame maršrute", - situaciją pakomentavo „Electrek" žurnalistas Fredas Lambertas. 

Šiuo metu „The Boring Company" yra įsteigusi keturias stotis netoli Las Vegaso. Pagal planą, tunelių tinklas turės 93 stotis, o bendras ilgis sieks 110 kilometrų.

Rugpjūčio pabaigoje „Tesla" generalinis direktorius Ilonas Maskas kalbėjo apie superkompiuterį, kuris bus naudojamas dirbtinio intelekto modeliams mokyti ir kurti.

Visų pirma, jis bus naudojamas „Tesla" elektromobilių autopilotų apmokymui.

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder