Stilingas dizainas ir 500 kilometrų nuotolis: pristatytas pirmasis „Suzuki“ elektrinis visureigis

Milane pristatytas naujasis „Suzuki eVitara“. Pirmasis elektrinis šios markės krosoveris Europoje ir Azijoje bus pradėtas pardavinėti nuo 2025 m. vasaros. Apie tai pranešta oficialioje Japonijos automobilių gamintojo svetainėje.

Elektromobilis „Suzuki Vitara“ neturi nieko bendro su savo benzinine versija. Tai serijinė koncepcinio eVX versija.

Automobilio gamyba Indijoje prasidės pavasarį. Preliminariais duomenimis, bazinė „Suzuki eVitara“ kaina bus apie 25 000 JAV dolerių.

Modelių gamoje yra visų varančiųjų ratų variantas / Nuotrauka: Suzuki

Suzuki eVitara dizainas

Naujasis „Suzuki eVitara“ išlaikė atletišką koncepto dizainą su pailgintais sparnais, trumpomis iškyšomis, aukšta langų linija ir galinių durų stulpeliuose paslėptomis rankenomis.

Tačiau yra skirtumų: priekinės dalies dizainas tapo agresyvesnis, o priekiniai žibintai - didesni.

Krosoveris „Suzuki eVitara“ sukurtas ant visiškai naujos elektrinės platformos HEARTECT-e. Savo dydžiu jis prilygsta benzininei „Vitara“.

Elektromobilis pasižymi atletišku dizainu / Nuotrauka: Suzuki

Suzuki eVitara 2025 matmenys:

ilgis - 4275 mm;

plotis - 1800 mm;

aukštis - 1635 mm;

ratų bazė - 2700 mm;

prošvaisa - 180 mm;

svoris - 1702-1860 kg.

Priekiniame skydelyje yra du ekranai / Nuotrauka: Suzuki

Suzuki eVitara ir Suzuki eVitara interjeras ir įranga

Suzuki eVitara interjere priekiniame skydelyje yra du ekranai, o elektrinis krosoveris gavo visiškai naują multimedijos sistemą. 

Pastebėtina, kad nemažai mygtukų išliko. Priekines sėdynes skiria aukšta dviejų pakopų centrinė konsolė.

Suzuki eVitara komplektuojamas su 18 colių ratlankiais, klimato kontrolės sistema, adaptyviąja kruizo kontrole, belaidžiu išmaniojo telefono įkrovimu ir eismo juostos išlaikymo asistentu.

Priekines sėdynes skiria aukšta dviejų pakopų konsolė / Nuotrauka: Suzuki

Suzuki Vitara elektromobilis, charakteristikos

Naujasis „Suzuki eVitara“ bus siūlomas su 144 ir 175 AG priekiniais ratais varomomis versijomis, taip pat su 184 AG visais ratais varomu variantu. 

Modelyje bus montuojamos 49 ir 61 kW∙h baterijos. 

Pirmuoju atveju nuvažiuojamas atstumas sieks apie 400 kilometrų, antruoju - daugiau kaip 500 kilometrų.

Šaltinis: focus.ua

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder