Palyginus su ankstesne karta, degalų sąnaudos sumažintos iki 3%. Tai vežėjams padės padidinti transporto našumą bei sumažinti poveikį aplinkai.
Mažesnis poveikis aplinkai ir didesnis pelningumas dėl efektyvaus energijos naudojimo
Prieš dvejus metus pristačiusi didesnį sukimo momentą esant žemoms variklio apsukoms leidžiančią pasiekti technologiją „Turbo Compound“, padedančią sumažinti degalų sąnaudas iki 10%, bendrovė „Renault Trucks“ ir toliau didina savo transporto priemonių energijos naudojimo efektyvumą.
2025-ųjų metų modelių sunkiasvoriai sunkvežimiai pasižymės dar iki 3% mažesnėmis degalų sąnaudomis.
Gamintojai optimizavo įvairius variklių, pavarų dėžių ir ašių komponentus. A+ klasės padangos bus montuojamos kaip standartinė įranga.
Be to, T, T HIGH ir E-TECH T sunkvežimius galima užsisakyti su šoninio vaizdo kameromis, montuojamomis įprastų veidrodžių vietoje.
Kamerų sistema pagerina sunkvežimio aerodinamines savybes ir padeda sumažinti degalų sąnaudas.
Užlenkiamuose laikikliuose sumontuotos kameros perduoda vaizdą į du kabinoje esančius ekranus, kuriuose vairuotojas gali stebėti sunkvežimio aplinką.
Infraraudonųjų spindulių funkcija užtikrina geresnį matomumą tamsiu paros metu.
C, K ir E-TECH C modeliuose ši technologija gali būti pasirenkama iš papildomos įrangos sąrašo.
Tolimiesiems gabenimams su mažiausiomis degalų sąnaudomis „Renault Trucks“ siūlo specialią T ir T HIGH modelių komplektacijos versiją „T Smart Racer“.
Šiuose vilkikuose įdiegtas plačiausias degalus taupančių ir CO2 emisiją mažinančių priemonių asortimentas, apimantis DE13 variklį su „Turbo Compound“ technologija, programinės įrangos sprendimus bei pilną oro aptakų komplektą.
Visa tai degalų sąnaudas sumažina 14% ir CO2 emisiją – 15%, skaičiuoklėje VECTO lyginant šiuos modelius su standartiniais.
Daugiau saugumo ir komforto
Reguliuojama elektrinio vairo stiprintuvo sistema 2025-ųjų metų modelių sunkvežimiuose padidina stabilumą važiuojant dideliu greičiu, o važiuojant lėtai vairo atsakas yra tikslesnis, todėl tampa lengviau manevruoti miestuose ir užmiesčiuose.
Sistemą sudaro hidraulinis vairo stiprintuvas ir prie vairo mechanizmo sumontuotas elektros variklis.
Naudojant jutiklius, sistema realiuoju laiku gauna duomenis apie transporto priemonės judėjimą ir vairuotojo ketinimus bei koreguoja stiprintuvo poveikį.
Eismo juostos palaikymo sistema su važiavimo krypties palaikymo funkcija padeda grąžinti sunkvežimį į jo eismo juostą netyčinio nukrypimo atveju.
Ji taip pat padidina eismo dalyvių saugumą, mažindama galimą sąstato judėjimo į akląsias zonas pavojų.
Tolimosios šviesos įjungiamos automatiškai, atsižvelgiant į oro sąlygas, paros laiką ar kitus eismo dalyvius.
Ši funkcija papildo automatiškai aktyvuojamas trumpąsias šviesas, standartiškai montuotas jau ir ankstesnėje sunkvežimių kartoje.
Siekiant užtikrinti optimalų matomumą, ant važiuoklės arba kabinos gale galima įrengti papildomus darbinius žibintus.
2025-ųjų metų modelių T, T HIGH, C, K gamos sunkvežimius bei elektrines T ir C E-TECH versijas jau galima užsisakyti iš įgaliotųjų „Renault Trucks“ prekybos atstovų.
Rašyti komentarą