„Renault“ įkūrė naują bendrovę „Ampere“: jos tikslas – visiems įperkami elektromobiliai

„Renault“ įkūrė bendrovę „Ampere“ – pirmąją Europoje vien tik elektromobilių ir jų programinės įrangos rinkos žaidėją. Pagrindinis šios bendrovės tikslas yra kurti elektromobilius, kurie būti įperkami visiems.

„Renault“ visuomet siekė įveikti iššūkius ir pasinaudoti automobilių pramonės transformacijos teikiamomis galimybėmis, kartu sprendžiant svarbiausias klimato kaitos problemas. Tam tikslui prancūzų prekės ženklas įkūrė bendrovę „Ampere“ – naujo modelio automobilių gamintoją, siekiančią tapti Europos lydere sparčiai augančioje elektromobilių rinkoje.

„Ampere“, remdamasi 15 metų patirtimi elektromobilių srityje, kurs visiškai elektrines transporto priemones Europos rinkai. Esminis šios bendrovės tikslas – demokratizuoti elektromobilių naudojimą Senajame žemyne, paverčiant jį įperkamą visiems.

Trumpai ir aiškiai

  • Bendrovė „Ampere“ įsteigta pagal „Renault“ grupės strateginį planą „Renaulution“.
  • „Ampere“ specializuojasi elektromobilių ir programinės įrangos kūrimo srityje.
  • „Ampere“ tikslas – kurti elektromobilius Europos rinkai, kurie būtų įperkami visiems.

Naujojoje bendrovėje šiuo metu jau dirba daugiau nei 11 000 darbuotojų, iš kurių 35 proc. yra inžinieriai. „Ampere“ buvo įsteigta pagal „Renault“ grupės strateginį planą „Renaulution“, kuriuo siekiama integruoti tvarumo aspektus į visą vertės grandinę – ne tik į įmonės kuriamus produktus ir paslaugas, bet ir į jos procesus, prisidedant prie mažo anglies dioksido kiekio žiedinės ekonomikos.

„Kuriame naujo modelio bendrovę, kuri specializuojasi elektrinių transporto priemonių ir programinės įrangos srityje. Kaip geriau iliustruoti mūsų revoliuciją ir mūsų komandų drąsą? Įdiegti tvarią įmonės viziją ir užtikrinti, kad ji atsispindėtų kiekviename procese ir gaminyje. Pasinaudoti grupės stiprybėmis ir peržiūrėti, kaip viską atliekame. Suburti tvirtą komandą ir dirbti siekiant bendro tikslo. Pasinaudoti prancūziškomis šaknimis ir tapti lyderiu Europoje. Patvirtinti savo įsipareigojimą klientams, mūsų planetai ir joje gyvenantiems žmonėms. „Ampere“ planas atspindi ambicingus grupės siekius, todėl labai didžiuojuosi galėdamas žengti šį svarbų žingsnį į priekį“, – sako Luca de Meo, „Ampere“ ir „Renault“ grupės generalinis direktorius.

Beje, „Ampere“ logotipas automobilių entuziastams bus lengvai atpažįstamas. Jis pradėtas kurti nuo deimanto formos – kultinio ilgamečio „Renault“ simbolio, atspindinčio jos žmogiškąją ir pramoninę praeitį. Iš keleto deimantų suformuotas logotipas iliustruoja naują glaudžiai susietų komandų, kurių kiekviena turi savo kompetencijos sritį, struktūrą.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder