Nebrangūs ir ekonomiški: įvardijo nebrangius automobilius, sunaudojančius mažai degalų
(5)Benzinas ir dyzelinas nuolat brangsta, todėl degalų sąnaudos tampa vienu iš pagrindinių parametrų renkantis automobilį.
Yra pakankamai nebrangių modelių, pasižyminčių mažu "apetitu".
Informacinė-analitinė grupė "Auto-Consulting" išrinko ekonomiškiausius automobilius, kainuojančius iki 30 000 JAV dolerių.
Į sąrašą įtraukti benzininiai ir dyzeliniai modeliai, taip pat hibridai.
Žinoma, parduodami ir ekonomiškesni automobiliai, tačiau jie yra labai brangūs.
A klasė
Hyundai i10
Įperkamiausias šiame sąraše yra "Hyundai i10" su 1,0 litro 67 AG varikliu.
A klasės hečbekas sunaudoja 4,2 l/100 km.
Fiat 500
Nuotrauka: Fiat
Tame pačiame segmente yra 1,2 l 69 AG "Fiat 500", sunaudojantis 4,9 l/100 km ir kompaktiškas krosoveris "Suzuki Ignis" su "švelnia" 83 AG (4,1 l/100 km) hibridine instaliacija.
B klasė
Toyota Yaris
Nuotrauka: toyota.com.ua
Ekonomiškiausias automobilis šiame reitinge yra hibridinis "Toyota Yaris", sunaudojantis 3,1 l/100 km.
Škoda Fabia
Nuotrauka: Škoda
B klasėje taip pat siūlomi "Citroen C3" su 1,2 l 82 AG benzininiu varikliu (4,7 l/100 km) ir "Škoda Fabia" su 80 AG varikliu ir 4,7 l/100 km sąnaudomis.
C klasė
Šiame segmente yra daugiausia nebrangių ekonomiškų automobilių.
Dominuoja modeliai su turbodyzeliniais varikliais.
Dvyniai sedanai Citroen C-Elysee ir Peugeot 301 su 1,6 l 92 AG varikliu sunaudoja 4,3 l/100 km.
Opel Astra
Taraso Briazgunovo nuotrauka
O "Citroen C4" (krosinis hečbekas ir sedanas C4 X), "Opel Astra" ir "Peugeot 308" turi 1,5 l 130 AG turbodyzelinį variklį ir vidutiniškai sunaudoja nuo 3,8 iki 4,8 l/100 km.
Peugeot 308
Taraso Briazgunovo nuotrauka
Be to, galite rinktis hečbeką ir universalų "Seat Leon" su 1,5 l 150 AG turbininiu benzininiu varikliu su "švelnia" hibridine instaliacija ir mažesnėmis nei 5 l/100 km sąnaudomis.
Mikroautobusai ir furgonai
Tarp lengvųjų komercinių automobilių ekonomiškiausias (4,1 l/100 km) yra "Ford Trannsit Courier" su 1,5 l 75 AG turbodyzeliniu varikliu.
Jis kainuoja nuo 819 590 grivinų.
Citroen Berlingo
Nuotrauka: Citroen
Susiję "Citroen Berlingo", "Opel Combo Life" ir "Peugeot Rifter" turi 1,5 l 100 AG turbo dyzelinį variklį, kuris mišriame cikle sunaudoja 4,2 l/100 km.
Renault Express
Nuotrauka: "Renault
Renault Express" taip pat turi 1,5 litro turbodyzelinį variklį, tačiau 95 arklio galių.
Jo "apetitas" šiek tiek didesnis (4,6 l/100 km), tačiau jis pigesnis.
Krosoveriai
Ekonomiškiausi krosoveriai už nedidelius pinigus - 116 AG hibridinis "Toyota Yaris Cross" ir DS 3 su 1,5 l 130 AG turbodyzeliniu varikliu - abu modeliai 100 km vidutiniškai sunaudoja 3,8 litro.
Toyota Yaris Cross
Nuotrauka: Toyota
Toks pat dyzelinis variklis "Peugeot 2008" (4,0 l/100 km sąnaudos), o "Opel Grandland" - (4,2 l/100 km).
Peugeot 2008
Nuotrauka: Peugeot
Be to, rinkoje išlieka dyzelinis "Renault Duster", nors naujos kartos modelis neturės sunkiųjų degalų variklio.
1,5 l 110 AG keturių cilindrų darbinio tūrio variklis 100 km sunaudoja 4,8 litro.
Šaltinis: focus.ua
Rašyti komentarą