Apledėjęs automobilisa

Kaip patikimai apsisaugoti nuo sniego ir ledo sankaupų aplink ratus

(1)

Šaltuoju metų laiku bet kurią transporto priemonę veikia gana platus specifinių neigiamų veiksnių sąrašas. Su kai kuriais iš jų automobilio savininkui tenka tiesiog susitaikyti, o kai kurių galima sėkmingai išvengti.

Viena iš tokių bėdų - važiuojant automobiliui ratų arkose susikaupęs sniegas.

Sniego ir ledo "sankaupų" susidarymo ratų arkose mechanizmas paprastas: padangų protektorius sugauna nuo kelio užšalusio vandens daleles ir išmeta jas į arkas.

Ten kartais susidaro gana didelės "sankaupos", užimančios beveik visą laisvą erdvę tarp automobilio kėbulo ir ratų gumos.

Dauguma automobilių savininkų nekreipia ypatingo dėmesio į šią smulkmeną, nes važiuojant sniegas iš arkų periodiškai iškrenta pats - nuo smūgių pravažiuojant pro nelygumus arba tiesiog nuo jo svorio.

Tačiau jei leisite šioms masėms pastovėti bent vieną naktį, jos sėkmingai užšąla ir virsta ledo gabalu.

O tai jau gali būti pavojinga.

Pavyzdžiui, važiuoklės elementams.

Padoraus dydžio "ledo luitas" arkoje gali ypač pažeisti rutulinių šarnyrų arba rutulinių guolių dulkių dangtelius, kai vairuotojas aktyviai suka vairą.

Taip pat potencialiai pavojingas yra užšalusio monolito suirimo momentas važiuojant, kai jo fragmentai dideliu greičiu skrieja nuo vairo įvairiomis kryptimis.

Jie gali patekti į minėtas "gumas", ABS laidus, stabdžių žarnas ir išvesti jas iš rikiuotės.

Taip pat šis ledo luitas gali atsidurti tarp rato ir arkos, tvirtai ten įstrigęs.

Organizatorių nuotr.

Šiuo atveju netoli iki įlenkimų-įbrėžimų ant metalo.

O padanga trinasi į ledą važiuojant - būkite puikūs.

Tai pagreitintas ir netolygus gumos dėvėjimasis.

Yra įvairių būdų, kaip kovoti su sniego apnašomis.

Vieni mieliau renkasi kiekvieną kartą prieš pastatydamas automobilį ilgesniam laikui išlaisvinti arkas ir purvasaugius nuo sniego ir druskos košės.

Arba kokia nors lazda, arba kruopščiai pamatuotais tvarkingais smūgiais į plastikines detales.

Kitas variantas: pakeliui į stovėjimo vietą užsukti į savitarnos plovyklą ir už nedidelę sumą vandens srove išvalyti problemines vietas.

Tada svarbiausia kelis kartus pakankamai intensyviai stabdyti, kad trinkelės išdžiūtų. Priešingu atveju jos per naktį su disku užšals ir ryte apskritai niekur nenuvažiuosite.

O juk galite pasielgti techniškai: atimti galimybę sniegui iš esmės prilipti prie arkos.

Tuo tikslu nuplauname jos paviršių ir apdorojame bet kuriuo pigiausiu silikoniniu purškikliu.

Jame esanti silikono alyva (polidimetilsiloksanas) neleidžia užsilaikyti nei sniegui, nei vandeniui.

Dėl šio poveikio galite pamiršti apie arkų ledo sankaupas.

Svarbiausia kartkartėmis pakartoti gydymą "silikonu".

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder