Automobilių ekspertas: dirbtinis intelektas įsitvirtina ir automobilių rinkoje

Pastaraisiais metais dirbtinio intelekto (DI) pažanga sulaukė daug dėmesio, o ypač iš verslų, kurie seka, kokios inovacijos ar technologiniai sprendimai galėtų pagerinti jų veiklos procesus ir kokybę. 

Dėl pastarosios priežasties – kokybės gerinimo ir efektyvumo, DI yra pasitelkiamas ir automobilių rinkoje.

Automobilių ekspertas išsamiau papasakojo, kaip ši technologija jau yra taikoma kasdienėje veikloje ir kaip galėtų būti naudojama ateityje.

DI padeda kelti paslaugų kokybę

Šiandien svarbiausia klientų aptarnavimo srities aktualija yra DI. Tiesa, klientų aptarnavime ši technologija  naudojama jau ne vienerius metus.

Todėl daugelį nebestebina, kad į jų klausimus atsakinėja ne žmogus, o pokalbių robotas (angl. chatbot). Šis ir panašūs sprendimai ženkliai palengvina klientų aptarnavimo specialistų darbo krūvį.

Tačiau DI panaudojimo galimybių yra ir daugiau. Kadangi technologija yra pajėgi analizuoti įvairius informacinius išteklius bei pateikti išvadas, ji nesunkiai atrado vietą ir naudotų automobilių rinkoje.

Pasak „Longo LT“ vadovo Pauliaus Valiukėno, jų įmonėje, siekiant užtikrinti dar geresnę klientų aptarnavimo patirtį, jau nuo praėjusių metų, DI yra integruotas patentuotoje CRM sistemoje.

„Klientų aptarnavimas yra labai svarbi darbo dalis parduodant automobilius, todėl būtina jam skirti ypatingą dėmesį. Pirmiausia užtikrinti, kad klientui būtų suteikta visa reikalinga informacija.

Kadangi naudotas automobilis turi savo unikalią istoriją, svarbu su ja tinkamai supažindinti klientus ir atsakyti į visus jų rūpimus klausimus“, – sako P. Valiukėnas.

Kai kur ši užduotis yra visiškai patikėta pokalbių robotams, tačiau, automobilių eksperto teigimu, jų veiklos modelyje DI atlieka kitą funkciją.

„Mūsų tikslas, kad DI padėtų pakelti mūsų gyvų konsultacijų kokybę, todėl laikomės nuomonės, kad bent jau kol kas geriausiai patarti, pakonsultuoti gali darbuotojai, kurie turi sukaupę solidžią patirtį.

Tačiau dirbtinis intelektas pasitarnauja tuo, kad anonimiškai padeda įvertinti pokalbių su klientais kokybę“, – kaip į kasdienę veiklą yra įtraukiamas DI pasakoja automobilių ekspertas.

Praktikoje, pasak eksperto, aiškiai nustačius keliamus konsultanto ir kliento pokalbiui kriterijus, DI pagalba įvertinti jo kokybę yra gana paprasta.

„Pokalbių įrašymas kone visose paslaugų srityse, jau daugelį metų, yra laikomas savaime suprantamu standartu.

Tuo tarpu pasitelkus DI, kiekvienas įmonės konsultanto su klientu pokalbis yra įrašomas, tuomet konvertuojamas į tekstą ir išverčiamas į anglų kalbą.

Šią medžiagą DI toliau anonimiškai analizuoja ir įvertina pagal nustatytus įmonės reikalavimus, pavyzdžiui, ar buvo papasakota apie automobilio istoriją, ar buvo pasiūlytą atvykti išbandyti automobilį gyvai ir t.t.“, – aiškina „Longo LT“ vadovas.

Prisideda prie verslo sėkmės

Pagrindinis privalumas, kurį suteikia DI ir išskiria P. Valiukėnas – sutaupytas laikas. Anot jo, įmonei nereikia papildomų žmogiškųjų resursų perklausyti, išanalizuoti ir įvertinti pokalbio kokybę, kas buvo pasiūlyta ir ar apskritai buvo pasiūlyta – visa tai puikiai daro DI.

„Dirbtinis intelektas pats įvertina pokalbio kokybę, atlieka pokalbio analizę ir santrauką.

Pagal ją galima spręsti, kaip buvo atliktas darbas, kas labai patogu ne tik patiems darbuotojams pastebėti savo klaidas, bet ir vadovams įvertinti darbuotojų darbo kokybę“, – savo pastebėjimu dalijasi „Longo LT“ vadovas, pridurdamas, kad dėka DI darbuotojai gali būti veiksmingiau apmokyti, atsižvelgiant į jų stipriąsias ir silpnąsias vietas.

Jis taip pat pastebi, kad pasitelkus DI pasikeitė darbų atlikimas ir jų planavimas. Visų pirma dėl to, kad DI atlieka visos medžiagos analizę ir ja remiantis apibendrina rezultatus, pateikia įžvalgas.

„Nebūtina išklausyti kiekvieno pokalbio ir jį analizuoti. Siekiant taupyti laiką, pakanka peržiūrėti bendrą įrašų analizę, iš kurios matyti, apie ką buvo kalbėta, kas buvo pasiūlyta.

Svarbu, kad DI indėlis pasitarnautų vardan geresnės įmonės klientų aptarnavimo kokybės. Juk nuo to, kaip išsamiai ir kokybiškai žmogui yra pateikiama informacija  priklauso pardavimai – verslo sėkmė“, – teigia automobilių ekspertas.

Be viso to, P. Valiukėnas papildo, kad DI taip pat gali padėti ir sumažinti įmonės rinkodaros išlaidas bei padidinti įmonės konkurencingumą.

Ateityje DI bus naudojamas plačiau

Pasak automobilių eksperto, DI pagalba įmonės procesuose galima optimizuoti ne vieną užduotį, todėl laiko klausimas, kada jis naudotų automobilių rinkoje bus pritaikytas ne tik klientų aptarnavimo srityje, bet ir kitose.

„Visi suprantame kad dirbtinis intelektas sparčiu žingsniu ateina į mūsų gyvenimus ir lieka tik klausimas,  kada ir kaip jį pritaikysime savo veikloje, o kad jis gali pasiteisinti įvairiose srityse yra daugybę pavyzdžių“, – apie didelį DI potencialą naudotų automobilių rinkoje kalba P. Valiukėnas.

Anot jo, siekiant atliepti klientų lūkesčius, kurie greitai perima įvairias naujoves, verslams pravartu savo veikloje diegti inovacijas.

Nebijoti jų, juo labiau, kad jas integruoti savo versle šiandien yra prestižo klausimas, o į proveržį orientuotam verslui pravartu eiti koja kojon su technologiniu perversmu.

„Klišė, kad naudotų automobilių verslas yra konservatyvus ir visa prekyba vyksta turguose, vis dar gaji, bet nėra tiksli.

Dideli sertifikuoti naudotų automobilių pardavėjai į savo veiklą intensyviai įsileidžia įvairias inovacijas, kaip dirbtinio intelekto, ir jas taiko.

Tai rodo, kad verslas, nesvarbu koks, gali keistis, augti ir būti vienaragiu savo rinkoje, priimdamas kūrybiškus, į kokybės gerinimą orientuotus, inovatyvius sprendimus“, – įsitikinęs P. Valiukėnas.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder