„Pandemija iš Lietuvos nesitraukia, todėl svarbiausias ir toliau išlieka kiekvieno mūsų saugumas bei susitelkimas. „Akropolių“ lankytojai visos pandemijos metu elgėsi labai sąmoningai, tad tikime, kad šis mūsų sprendimas jiems bus suprantamas ir sulauks jų palaikymo.
Nepaisant to, kad „Jamam“ nuolaidų dienų nebus, mūsų lankytojai jau nuo gegužės vidurio galės pasinaudoti sugrįžtančiais „Akropolio Superžvaigždžių“ pasiūlymais, kurie bus atnaujinami kas dvi savaites“, – sako „Akropolis Group“ komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.
„Jamam“ nevyks jau trečią kartą iš eilės – dėl koronaviruso plitimo rizikos ir karantino ribojimų akcijų dienos nebuvo organizuojamos ir 2020 m. gegužės bei lapkričio mėnesiais. D. Mertino teigimu, prognozuoti, ar šiais metais bus organizuojamas rudeninis „Jamam“ dar anksti. Jei virusas iki to laiko bus suvaldytas, planuojama, kad didžiųjų nuolaidų dienos vėl grįš į „Akropolius“.
Du kartus per metus – gegužės ir lapkričio mėnesiais – vykdavusio „Jamam“ metu „Akropolio“ prekybos ir pramogų centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose ankstesniais metais apsipirkdavo daugiau nei 400 tūkst. pirkėjų. „Jamam“ akcijos pradėtos rengti 2009 metais.
Srautus skaičiuoja 3D sensoriai
Pasak D. Mertino, balandžio viduryje prekybos centrų parduotuvėms vėl atvėrus duris, ir kol kas dirbant tik darbo dienomis, lankytojų srautai „Akropoliuose“ yra nuosaikūs. Daugiausia lankytojų sulaukiama vakarais, ypač penktadienio dienos pabaigoje. Savaitgaliai „Akropoliuose“ dirba tik pirmo būtinumo prekių parduotuvės ir parduotuvės, turinčios tiesioginį įėjimą iš lauko.
Vykdant galiojantį griežtą reikalavimą, kad vienam pirkėjui prekybos centre turi tekti ne mažiau nei 50 kv. m ploto, lankytojų srautas ir vienu metu pastate esančių pirkėjų skaičius „Akropoliuose“ matuojamas naudojant modernias technologijas – „Sensormatic ShopperTrak“ srautų skaičiavimo sistemą.
Virš kiekvienų įėjimo į PC durų yra įrengti 3D tipo sensoriai, kurie atpažįsta įeinančius ir išeinančius žmones. Informacija apie srautų apimtis bei vienu metu pastate esančių pirkėjų skaičių realiu laiku yra apdorojama centralizuotuose serveriuose. Sistema suprogramuota taip, kad įspėtų apsaugą lankytojų skaičiui dar nepasiekus maksimalaus leistino ir prireikus leistų pasiruošti laikinam lankytojų srautų ribojimui.
Pasak D. Mertino, parduotuvės atidžiai stebi, kad nebūtų viršytas vienu metu jose galinčių būti lankytojų skaičius. Prie kai kurių maisto ir kitų būtinų prekių parduotuvių palikta tik tiek vežimėlių bei krepšelių, kiek galima įleisti žmonių.
Rašyti komentarą