Laisvydas Kancius

Klaipėdietis po dviejų Dakaro ralio etapų išlieka lyderiu

Klaipėdietis Laisvydas Kancius, startavęs antrajame savo gyvenime Dakaro ralyje, demonstruoja stulbinančius rezultatatus - pirmąjį etapą keturračiu įveikė pirmas, antrąjį etapą - ketvirtas ir kol kas keturračių įskaitoje išlieka lenktynių lyderiu. Tai - fantastiškas rezultatas.

L. Kancius šiemet Saudo Arabijoje važiuoja 179-uoju numeriu pažymėtu keturračiu. Tiesa, šiame Dakaro ralyje L. Kancius dalyvauja su visiškai nauju keturračiu, kurio parengimas varžyboms vėl patikėtas profesionaliai technikų komandai iš Čekijos Respublikos.

Pirmajame etape - netikėtas triumfas

Tai kol kas duoda saldžių vaisių - pirmajame lenktynių etape L. Kancius 333 km greičio ruožą aplink Hailos miestą įveikė per 4 val. 57 min. 2 sek.

„Mąsčiau, kad esu koks penktas, o atvykęs į finišo vietą sužinojau, kad laimėjau. Super“, - kalbėdamas su užsienio šalių žurnalistais geros nuotaikos neslėpė L. Kancius.

Pirmajame etape antrąją vietą užėmusį rusą Aleksandrą Maksimovą jis aplenkė net 9 min. 39 sek. Trečias buvo amerikietis Pablo Copettis (+10 min. 11 sek.).

L. Kancius tapo pirmuoju lietuviu, kuriam pavyko laimėti Dakaro ralio etapą keturračių įskaitoje.

Apskritai Dakaro ralio istorijoje, įskaitant ir automobilių klasę, tai buvo vos antras lietuvių laimėtas etapas Dakaro ralio istorijoje. 2020 metais pirmąjį etapą automobilių klasėje laimėjo Vaidotas Žala.

„Va taip vaaaaaa!!! Neturiu žodžių, kaip jaučiuosi!!! Fantastika!!!“ - savo „Facebook“ paskyroje rašė L. Kancius.

Antrojo etapo rezultatas

Antrajame lenktynių etape Dakaro ralio dalyviai turėjo įveikti iš viso 791 km, iš kurių greičio ruožas - 338 km. Trasoje buvo net 63 proc. smėlio, 10 proc. dirvožemio ir 27 proc. kopų.

Iš pirmosios pozicijos startavęs L. Kancius šį kartą užėmė ketvirtąją vietą ir nuo etapo lyderio argentiniečio Manuelio Andijaro atsiliko 8 min. 8 sek.

Svarbiausia tai, kad L. Kancius bendroje lenktynių įskaitoje išliko pirmas.

Jo artimiausias konkurentas amerikietis Pabllo Copetti atsilieka maždaug šešiomis minutėmis.

POZITYVAS. „Važiuoju ant vieno rato, ar taip mokat? Nebandykite to patys namuose“, - po laimėto pirmojo Dakaro ralio etapo savo „Facebook“ paskyroje nuotraukomis ir gera nuotaika dalijosi klaipėdietis Laisvydas Kancius.

POZITYVAS. „Važiuoju ant vieno rato, ar taip mokat? Nebandykite to patys namuose“, - po laimėto pirmojo Dakaro ralio etapo savo „Facebook“ paskyroje nuotraukomis ir gera nuotaika dalijosi klaipėdietis Laisvydas Kancius.

Svajonės pildosi

Priminsime, kad L. Kancius pirmą kartą Dakaro ralyje startavo 2021 metais ir tikrai aukštai iškėlė Klaipėdos vėliavą - iškovojo aukštą septintąją vietą.

Žinant tai, kad Dakaro ralio trasa - varginanti ir itin sudėtinga, ją baigia toli gražu ne kiekvienas lenktynininkas, Laisvydas - tikras šaunuolis.

2021 metais per 12 dienų Saudo Arabijoje jis bekelėmis, smėlynais ir kalvotomis vietovėmis įveikė beveik 8 000 kilometrų.

Klaipėdietis gali pasigirti, kad perrašė Dakaro ralio istoriją - pirmasis iš lietuvių šiose prestižinėse lenktynėse startavo keturračių klasėje ir sugebėjo sėkmingai įveikti visus etapus.

ĮAMŽINTAS. Po pirmojo etapo Dakaro ralio organizatoriai oficialiame lenktynių interneto puslapyje skelbė lyderių nuotraukas ir vaizdo įrašus, kuriuose - ir klaipėdietis Laisvydas Kancius. „Istorija. Gal ateityje reikės įsirėminti“, - sakė L. Kancius.

ĮAMŽINTAS. Po pirmojo etapo Dakaro ralio organizatoriai oficialiame lenktynių interneto puslapyje skelbė lyderių nuotraukas ir vaizdo įrašus, kuriuose - ir klaipėdietis Laisvydas Kancius. „Istorija. Gal ateityje reikės įsirėminti“, - sakė L. Kancius.

„Pasakysiu atvirai: Dakaro ralyje pirmas 4-5 dienas lenktyniauji su konkurentais, o vėliau nė velnio taip nebėra, jau tenka konkuruoti ir stengtis įveikti ne tik konkurentus, bet ir patį save. Jau mąstai tik kaip atsilaikyti ir įveikti Dakarą. Reikia vertinti viską kompleksiškai: norint patekti į Dakarą, visų pirma reikia įveikti atranką, vėliau - sugebėti startuoti ir galų gale įveikti visą trasą, finišuoti. Padarytas fantastiškas darbas. Kiti įsivaizduoja, kad pasiimi keturratį ir sau dalyvauji. Tikrai taip nėra. Fiziškai tai yra labai sudėtinga, mačiau, kad Dakaro ralyje buvo žmonių, kurie tiesiog palūžo“, - „Vakarų ekspresui“ sakė L. Kancius.

2022 metų Dakaro ralis tik įsibėgėja, tad jo dar laukia 10 dienų intensyvaus darbo ir lenktynės, tad „Vakarų ekspreso“ sporto skyrius linki nenuleisti kartelės ir toliau garsinti Klaipėdos vardą puikiais pasiekimais.Laisvydas ne kartą yra pabrėžęs šį šūkį: „Svajok. Išdrįsk. Išgyvenk.“

„2022 metų Dakaro ralyje yra gerokai didesnė konkurencija. Mano tikslas - finišas ir norisi panašaus rezultato, kaip ir 2021 metais“, - „Vakarų ekspresui“ sakė lenktynininkas.

TRASA. Dakaro ralio trasa - išties sudėtinga: joje yra ir akmenuotų vietovių, ir smėlio, ir dirvožemio bei klampių kopų.

TRASA. Dakaro ralio trasa - išties sudėtinga: joje yra ir akmenuotų vietovių, ir smėlio, ir dirvožemio bei klampių kopų.

Laisvydo Kanciaus „Facebook“ nuotr.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder