Chery Tiggo

"Volkswagen" pradės surinkinėti kinų "Chery" gamykloje Rusijoje

Kalugoje esančioje "Volkswagen" gamykloje bus pradėti surinkinėti kiniški "Chery" automobiliai po to, kai ji bus parduota automobilių pardavėjui "Avilon", praneša "Kommersant", remdamasis informuotu šaltiniu.

Sandorį dėl Rusijos turto pardavimo "Volkswagen" ir "Hyundai" svarstys Vyriausybės užsienio investicijų komisija ketvirtadienį, balandžio 6 d., vyksiančiame posėdyje.

Anksčiau "GAZ Group" buvo pateikusi ieškinius prieš "Volkswagen" ir pasiekė, kad dalis Vokietijos koncerno turto Rusijoje būtų areštuota.

Tačiau šios aplinkybės nesutrukdys jų parduoti "Avilon", pabrėžia šaltiniai.

Prieš dvi savaites "Volkswagen" pareiškė, kad yra pasirengusi užbaigti Rusijos turto pardavimą "patikimam Rusijos investuotojui".

Pasak šaltinio, koncernas nėra suinteresuotas parduoti automobilių gamyklą atskirai nuo kito turto Rusijoje ir nori viską parduoti vienam pirkėjui.

Savo ruožtu į "Hyundai", kuriai priklauso gamykla Solnečnogorske, atskira variklių gamykla ir iš GM nupirkta aikštelė Šušaryje, turtą pretenduoja Kazachstano bendrovė.

Kazachstane yra dvi automobilių gamyklos, kurios priklauso nuo komponentų tiekimo iš Rusijos: "Hyundai Trans Kazakhstan" Almatoje, priklausanti "Astana Motors", ir "SaryarkaAvtoprom" Kustanajuje.

Šaltinių teigimu, "Astana Motors" gali įsigyti "Hyundai" turtą Rusijoje ir organizuoti komponentų gamybą gamyklai Kazachstane. Denisas Kolomatskis, bendrovės "Hyundai Auto Kazakhstan" platintojos "Hyundai Auto Kazakhstan" vadovas, vadovavo Sankt Peterburge registruotai įmonei "Vostok-Avto Management", pažymėjo telegramų kanalas "Russian Automobile".

Jos duomenimis, naujoji bendrovė gali organizuoti automobilių surinkimą iš turimų komponentų atsargų ir užsakyti trūkstamus komponentus iš Turkijos ir Pietų Korėjos "Astana Motors" gamyklai Kazachstane.

Prasidėjus karui Ukrainoje, visų užsienio automobilių gamintojų gamyklos sustabdė veiklą Rusijoje.

Buvusioje "Renault" gamykloje Maskvoje ir "Avtotor" gamykloje Kaliningrade valdžia sugebėjo organizuoti didelio masto kiniškų automobilių, įskaitant JAC JS4, surinkimą, prisidengdama vietiniu "Moskvich".

2022 m. pabaigoje Rusijos automobilių rinkoje iš 60 markių liko tik 14. Tik trys iš jų buvo vietinės - "Lada", GAZ ir UAZ, o likusios - kiniškos: "Chery", "Geely", "Haval", "Jac", "Faw", "Dongfeng", "Changan", "Exeed", "Gac", "Foton" ir "Omoda".

Rosstat duomenimis, 2022 m. Rusijoje pagaminta 67 proc. mažiau automobilių nei prieš metus. Iš viso nuo surinkimo linijų nuriedėjo 450 000 automobilių - tai mažiausias skaičius nuo pirmųjų Leonido Brežnevo valdymo metų.

Jei Rusijai nepavyks atkurti savo gamybos, kiniškų automobilių dalis Rusijos rinkoje gali išaugti iki 70 %, perspėjo Rusijos automobilių pardavėjų asociacija.

Vyriausybė tikisi, kad iki 2026 m. automobilių pramonė visiškai atsigaus ir automobilių pardavimai padidės iki 1,5 mln. vienetų per metus.

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder