Verslai grįžta: daugiau negu 20 užsienio šalių prekių ženklų pasirengę įžengti į Rusijos rinką
(1)Patikslinama, kad vystymosi planus Rusijos rinkoje pristatė 23 prekių ženklai iš tokių šalių kaip Iranas, Kinija, Kazachstanas, Baltarusija, Pietų Korėja, JAE, Turkija, Indija ir Italija.
Taip pat teigiama, kad šiais metais Rusijos rinkoje jau pradėjo veikti 19 naujų prekių ženklų iš Turkijos, Kirgizijos, Baltarusijos ir kitų šalių, tačiau konkretūs prekių ženklai įvardinti nebuvo.
Analitikai nustatė, kad didžioji dalis įmonių veikia drabužių ir avalynės segmente (73,9 proc.). Likusios dirba „Prekės namams", „Elektronika" bei „Knygos ir suvenyrai" srityse.
Oficiali Rusijos žiniasklaida ir atsakingos institucijos teigia, kad vietos gamintojams faktiškai pavyko pakeisti iš šalies pasitraukusias užsienio įmones.
„NF Group" analitikai nurodė, jog vietos prekių ženklai, tokie kaip „Gloria Jeans", „Befree" ir universalinė parduotuvė „Stokman" Maskvoje užėmė 85 proc. prekyviečių plotų, anksčiau priklausiusių švedų H&M bei japonų „Uniqlo" prekių ženklams.
Rašyti komentarą