Rusijos Federacijoje vis dažniau avariniu būdu leidžiasi keleiviniai lėktuvai
Medžiagoje paskelbta nemažai ekrano nuotraukų iš archyvo, prie kurio prieigą suteikė "InfoResistance".
Archyve yra 22 failai su įvairiais duomenimis apie Uralo tarpregioninės teritorinės valdybos Rosaviacija (Uralo MTUR) veiklą.
Iš 2023 m. lapkričio 16 d. Skrydžių saugos tarybos posėdžio protokolo galima sužinoti apie keletą avarinių orlaivių avarijų per praėjusius metus.
Šių įvykių priežastis - vogtų orlaivių atsarginių dalių neprieinamumas, SSRS laikų orlaivių naudojimas ir darbuotojų bei vadovų neatsakingumas.
Rusams "vos pavyksta išvengti nelaimių", pažymima straipsnyje.
Autorius pažymėjo, kad rusai stengiasi vengti žodžių, kurie byloja apie galimą pavojų. Vietoj to jie incidentus vadina "avarijomis" ir "gedimais".
Apskritai per pirmuosius devynis 2023 m. mėnesius Rusijos Federacijoje įvyko 123 "aviacijos incidentai", nurodo portalas.
Tačiau šie duomenys nesutampa su Uralo MTUR informacija - ten užfiksuotas 261 įvykis su "vidutine rizika" ir 9 - su "didele".
Be to, beveik 50 proc. išaugo atidėtų skrydžių skaičius: 2023 m. jų buvo 880, o 2022 m. - 490.
Be to, rusai džiaugiasi padidėjusiu vidaus keleivių srautu, tačiau pripažįsta, kad sumažėjo pervežamų krovinių kiekis.
Protokole įvardytos pagrindinės "įvykių" priežastys: svetimkūniai varikliuose, nepasirengimas dirbti sniege ir šaltyje, techninės priežiūros neatlikimas.
Taip pat aprašyti keli atvejai, įvykę RF oro uostuose.
Pavyzdžiui, į kilimo ir tūpimo taką tiesiog išbėgo šunų gauja, arba orlaivis nuskriejo 30 metrų už kilimo ir tūpimo tako ribų, arba įgula savarankiškai pasirinko maršrutą, arba neleistinai buvo išjungtas oro uosto apšvietimas ir t. t.
Dėmesio sulaukia ir incidentai, įvykę užsienio oro uostuose, kurie vis dar priima Rusijos orlaivius.
Stambule Rusijos Federacijos keleivinis lėktuvas vos nesusidūrė su kitu orlaiviu, neišgirdęs valdymo centro nurodymų.
Straipsnyje nurodomos dar dvi svarbios problemos, susijusios su Rusijos orlaiviais.
Pirma, "Boeing" ir "Airbus" keleiviniai lėktuvai neaptarnaujami dėl sankcijų, įvestų dėl invazijos į Ukrainą.
Antra, krovininiai laivai neturi galimybės gauti atsarginių dalių. Tokios padėties priežastis - senieji sovietiniai Il-i, kurių variklius tvarkė Ukrainos "Motor-Sich".
Sankcijos Rusijos Federacijai - incidentai su orlaiviais
Pažymėtina, kad po to, kai Rusijos Federacija įsiveržė į Ukrainą, "Boeing" ir "Airbus" atsisakė tiekti atsargines dalis ir aptarnauti Rusijos bendrovėms priklausančius lėktuvus.
Tuo tarpu Kremlius savaip išsprendė užsienio kompanijų lėktuvų, kurie prasidėjus karui įstrigo okupacinės šalies teritorijoje, nuosavybės klausimą.
Prezidentas Vladimiras Putinas pareiškė, kad visi laivai tampa Rusijos Federacijos nuosavybe.
Tuo tarpu Rusijos žiniasklaida pradėjo skelbti istorijas apie Rusijos lėktuvams kylančias problemas.
Pavyzdžiui, rugsėjį iš Sočio išskrido keleivinis lėktuvas su keliomis dešimtimis rusų, tačiau nepasiekė tikslo - nusileido vidury lauko.
Netrukus prieš tai įvyko incidentas su sraigtasparniu: Archangelsko srityje žuvo vietos politikas.
Spalio mėn. kilo problemų iškart su trimis lėktuvais: skrydžiai buvo atidėti, nes jie tiesiog negalėjo pakilti.
Šaltinis: focus.ua
Rašyti komentarą