Rusijos oro bendrovės

Rusijos aviakompanijos atliko daugiau kaip 2 000 skrydžių su atsarginėmis dalimis, kurių galiojimo laikas pasibaigęs

Atskirtos nuo vakarietiškų komponentų tiekimo, Rusijos oro bendrovės vykdo skrydžius su "pasibaigusio galiojimo" atsarginėmis dalimis. Kaip sužinojo "Kommersant", 2022 m. užfiksuota daugiau kaip 2 000 skrydžių su pasibaigusio galiojimo įranga. 

Apie tai Dūmos transporto komiteto posėdyje pranešė "Rostransnadzor" vadovas Viktoras Basarginas. Pasak jo, nepaisant sankcijų, oro transporto bendrovės ir toliau "nepertraukiamai aptarnavo keleivius. 

Rostransnadzor atliko neplaninius patikrinimus šimtuose oro transporto bendrovių, įskaitant "didžiausias didelės rizikos įmones".

Agentūra nustatė, kad vakarietiškas technologijas naudojančioms įmonėms trūksta komponentų ir kyla problemų dėl eksploatacinių medžiagų tiekimo.

Pasak Basargino, užsakymų įvykdymo laikas pailgėjo nuo 3-7 dienų (iki sankcijų) iki 60-120 dienų.

"Kai kurių konkrečių produktų tiesiog neįmanoma pristatyti", - teigė "Rostransnadzor" vadovas.

Dėl to oro transporto bendrovės priverstos pažeidinėti orlaivių įrangos eksploatavimo taisykles, o tai tiesiogiai veikia skrydžių saugą, pridūrė jis.

"Pavyzdžiui, leidžiama eksploatuoti komponentus, kurių eksploatavimo laikas pasibaigęs.

Iš viso užfiksuota daugiau kaip 2 000 tokių skrydžių", - sakė J. Basarginas.

Jis nepatikslino, ar turi omenyje komercinį, ar visų rūšių oro eismą.

Iš viso 2022 m. Valstybinės oro transporto korporacijos skrydžių vadovai aptarnavo 1,4 mln. skrydžių, įskaitant tranzitinius ir tarptautinius skrydžius, rašo laikraštis. 

Didžiausios oro transporto bendrovės, kalbėdamos su "Kommersant", neigė naudojančios pasenusias atsargines dalis.

Pasak vieno iš vežėjų aukščiausio lygio vadovo, "inspektoriai galėjo suskaičiuoti baterijas ar akumuliatorius".

Jis atmetė, kad naudojamos kritinės "pasibaigusio galiojimo" atsarginės dalys, pavyzdžiui, sparnų mechanika ir hidraulinės sistemos.

"Skirtingai nuo smulkiųjų ir verslo vežėjų, didelėms keleivių vežimo bendrovėms tenka per didelė atsakomybė", - aiškino leidinio pašnekovas. 

Nuo praėjusių metų pavasario oro vežėjai reikalauja, kad darbuotojai neįrašytų įrangos defektų į skrydžių žurnalus (TLB), todėl lėktuvai dažnai skraido sugedę, praėjusią dieną rašė "Project", cituodamas "Aeroflot" darbuotojus.

Pavyzdžiui, "Aeroflot" vyresniesiems skrydžio palydovams buvo uždrausta registruoti įrangos gedimus be skrydžio vadovo sutikimo.

"Kad lėktuvai neliktų ant žemės dėl gedimo, kuris dokumentuose užfiksuotas tam, kad būtų uždrausta orlaiviui skristi, kol jis bus pašalintas", - aiškino buvęs "Aeroflot" darbuotojas.

Kitose oro linijų bendrovėse tokia pati praktika taikoma tyliai, sakė pašnekovas iš vežėjo techninio personalo.

Pavyzdžiui, lėktuvų tualetuose pusę metų nekeičiamas "oro kanalizacijos" vakuuminis generatorius.

Organizatorių nuotr.

THE MOSCOW TIMES

Šiuo metu skaitomiausi

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Šiuo metu skaitomiausi

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder