Prabangus kelionių agentūros viešbutis Egipte pasirodė esąs baisi skylė - kur penkios žvaigždutės?
(2)Keliautojas pabrėžė, kad tai, ką jis pasakė, yra ne subjektyvi nuomonė, o šiurkšti, objektyvi, akivaizdi tikrovė, kurią, jo nuomone, "nutylėjo" už turistinių kelionių pardavimą atsakingi asmenys.
Sergejus iš Rygos kartu su žmona ir uošve išvyko į saulėtąjį Šarm el Šeichą Egipte atsotogauti.
Kelionę "viskas įskaičiuota" trims asmenims už 1305 eurus įsigijo iš kelionių organizatoriaus Join UP!
Kelionių agentūros "Brīvdienu koferis" kelionių tarpininkė padėjo rasti tinkamiausią kelionę.
Viešbutis "Raouf Hotels International Aqua Park & Spa" buvo pasirinktas kaip palankiausias.
Kelionių agentūros "Prisijunk prie UP!" interneto svetainėje jis reklamuojamas kaip penkių žvaigždučių viešbutis. Ten taip pat galima rasti daug reklaminių nuotraukų, kurios keliautojams sudaro įspūdį, kad tai prabangus viešbutis.
"Nuotraukose viskas gerai, viskas gražu, prabangu. Mums viskas patiko, jūra netoli. Internete viskas gražu. Sako, tik važiuokite - atostogaukite!
Po operacijos jį padovanojome savo uošvei, tai buvo dovana jai. Iš pradžių buvome labai laimingi", - sako Sergejus.
Atvykus į viešbutį, svajonės apie nuostabias atostogas subyrėjo kaip kortų namelis. "Kai atvykome, buvome šokiruoti. Penkių žvaigždučių išvis nebuvo!" - sakė Sergejus.
Iš tikrųjų nuotraukose deklaruojamu grožiu net nekvepėjo. Viešbutis, lauko teritorija ir šalia esantis paplūdimys buvo purvini, nehigieniški ir nuniokoti.
"Turėtume pabandyti susirasti ką nors, kas nebūtų sugriauta", - sakė Sergejus.
Jis skundėsi nešvariu baseinu, keliais kitais baseinais, kuriuose visai nebuvo vandens, netvarkingu kiemu ir viešbučio kambariais.
Sergejaus žmona Nelly sakė, kad po maudynių nešvariame baseine dabar apie kelionę jai primena stiprus odos sudirgimas, kurį ji bando gydyti brangiais vaistais.
Kompleksinių turizmo paslaugų teikimo taisyklės reikalauja, kad kelionių organizatorius patikrintų, kokį viešbutį siūlo; būtina pateikti patikimą ir objektyvią informaciją, paaiškino Vartotojų teisių apsaugos centro (PTAC) atstovė Sanita Gertmanė.
Kai Sergejus išreiškė savo sumišimą kelionių organizatoriaus atstovui Egipte, jam buvo pasiūlyta persikelti į kitą viešbutį, tačiau už tai reikėjo papildomai sumokėti 50 eurų per dieną.
Keliautojai buvo priversti atsisakyti, nes tokių papildomų išlaidų nebuvo numatę.
Laimingi grįžę į Latviją, pasipiktinę keliautojai pradėjo kovoti dėl kompensacijos už sugadintas atostogas.
Kreipusis į PTAC, "Join UP!" grąžino 365 eurus, tačiau apgautų keliautojų tai netenkina, nes, jų nuomone, jie nusipelnė daugiau.
Šaltinis: press.lv
Rašyti komentarą