2000 m. 42-ojoje „Grammy“ apdovanojimų ceremonijoje J. Lopez vilkėjo „Versace“ žalią šilko suknelę. Ji išties kaustė dėmesį, mat buvo su labai gilia iškirpte, dėl kurios garsi moteris sulaukė stulbinančio dėmesio visame pasaulyje.
Suknelė sudomino ne tik žiniasklaidą, bet ir turėjo ilgalaikį poveikį „Google“ paieškos sistemai. Kaip atrodė visų išgirta suknelė, parūpo viso pasaulio gyventojams, ėmusiems masiškai ieškoti suknelės nuotraukos per „Google“ paiešką.
„Žmonės norėjo daugiau nei tik teksto“, – 2015 m. paaiškino buvęs „Google“ vadovas Ericas Schmidtas.
Prieš 23-ejus metus tai buvo populiariausia paieškos užklausa, kada nors matyta „Google“ atstovų: „Tačiau neturėjome patikimo būdo, kad vartotojai gautų būtent tai, ko norėjo. Gimė „Google“ vaizdų paieška.“
Cathy Edwards, „Google Images“ inžinerijos ir produktų direktorė, vėliau atskleidė, kad tai visiška tiesa. Tačiau ji pridūrė, kad tuo metu nedidelė komanda jau norėjo sukurti vaizdų paiešką, tačiau nežinojo, kiek išteklių skirti projekto prioritetui. O po J. Lopez suknelės ažiotažo tapo aišku, kad tai svarbu, ir bendrovė ėmėsi vaizdų paieškos kūrimo darbų.
Parengta pagal Iflscience.com
Rašyti komentarą