Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Ligita Liutikienė žadėjo skirti ypatingą dėmesį šiam kelio ruožui.
"Nebenorime, kad tokie įvykiai pasikartotų, todėl sunkvežimių problemą spręsime daug kategoriškiau", - "Vakarų ekspresui" žadėjo L. Liutikienė.
O tereikia visai nedaug - pastatyti kelio ženklą, kuriuo greitis turėtų būti ribojamas iki 40 km per valandą, o kad šio reikalavimo būtų laikomasi - įrengti greičio slopinimo kalnelius. Būtent tokius reikalavimus kiekvienais metais rajono valdžiai teikia Kisinių kaimo bendruomenė. Jos pirmininkė Donata Surplytė tvirtino, kad po pastarojo įvykio gyventojai primins valdžiai jos pažadus.
Savo ruožtu L. Liutikienė sakė, kad sprendimą, kur kokį ženklą statyti, priima Saugaus eismo komisija: "O ši komisija yra kolegialus organas".
"Vakarų ekspresas" jau rašė, kad bendrovei "Lemminkainen Lietuva" priklausančio sunkvežimio vairuotojas staigiame posūkyje nesuvaldė daugiatonės mašinos ir rėžėsi į Alfredui Narkui priklausančio ūkinio pastato kampą. XIX-XX amžių sandūroje iš molio drėbto ir plytomis apmūryto statinio sienos neišlaikė XXI amžiaus technikos galybės.
Nelaimės priežastis - vairuotojas nepasirinko saugaus greičio.
Apie tai, kad šiame kelyje žvyro karjerus aptarnaujančių sunkvežimių vairuotojai laksto nesilaikydami Kelių eismo taisyklių reikalavimų, Klaipėdos ir Gargždų spauda rašė ne kartą ir ne du.
"Mano sodyba yra prie pat kelio posūkio, tačiau išvažiuoti iš kiemo aš bijau, nes nesu tikras, ar neatlekia koks nors sunkvežimis", - pernai pasakojo A. Narkus.
Jis teigė, kad prieš kurį laiką iš jo kiemo išvažiavęs automobilis vos nesusidūrė su iš už posūkio atlekiančiu sunkvežimiu.
"Jie laksto didžiuliais greičiais, nes užmokestis priklauso nuo reisų skaičiaus. Todėl vairuotojai nepaiso gyvenvietės pradžią žyminčių ženklų ir nesulėtina greičio", - piktinosi Alfredas.
Pernai vyriškis teigė bijąs eiti į ūkinį pastatą, nes dėl vibracijos šis gali bet kada nugriūti.
Šiemet A. Narkaus būgštavimai išsipildė. Tik pastato siena nugriuvo ne pati - ją taranavo sunkvežimis.
"Grįžome su žmona namo ir išgirdome smūgį. Viskas, sakau, jau yra", - apie avariją pasakojo pastato savininkas.
"Abejoju, ar mums pavyks ką nors pasiekti, kad čia būtų pastatyti slopinimo kalneliai. Tie, kurie veža žvyrą, yra galingesni", - bendruomenės ir rajono valdžios galimybėmis šiame ruože apriboti greitį abejojo A. Narkus.
Jis taip pat teigė pastebėjęs, kad sunkvežimių vairuotojai tarpusavy palaiko radijo ryšį.
"Kai šalia mano namo pernai buvo matuojamas triukšmo lygis, pravažiavo vos keli sunkvežimiai. Jų vairuotojai, pastebėję Visuomenės sveikatos centro laboratorijos automobilį, informavo kolegas ir šie žvyrą vežė kitu keliu", - savo sakė vyriškis.
INFORMACIJA
2011 m. Klaipėdos rajone pramoniniu būdu buvo eksploatuojamas 21 karjeras, jie užėmė 550 hektarų plotą. Pernai šis plotas padidėjo, nes atsirado naujų karjerų.
Rašyti komentarą