Prieš pradėdamas profesionalo karjerą, T. Delininkaitis ištikimai palaikė NBA komandą Chicago „Bulls” su Maiklu Džordanu (Micheal Jordan) priešakyje. Prisipažįsta, kad mylimos komandos atributikos ar marškinėlių nebuvo sukaupęs.
„Keldavausi naktimis, kad pamatyčiau finalą, tai mano sirgaliaus marškinėliai būdavo tiesiog pižama“, - šypsosi T. Delininkaitis ir priduria, kad, pradėjęs profesionalo karjerą, greitai pajuto, koks svarbus krepšinyje sirgalių palaikymas.
„Nors žaidimo įkarštyje susitelkiu į tai, kas vyksta aikštelėje, per baudų metimus ar minutės petraukėles džiugu matyti mėlynuojančią minią – ji motyvuoja pergalėms. Tai, kad žmonės ateina su mėlynais marškinėliais, šalikais ar kepurėmis, rodo, jog jie myli „Neptūną“ ir palaiko savo klubą. Smagu žinoti, kad už tavo nugaros yra ne tik komanda, bet ir ištikimiausi sirgaliai“, - sako į gimtąjį „Neptūną“ pernai sugrįžęs T. Delininkaitis.
Ištikimybe ypač yra pagarsėję Lietuvos krepšinio rinktinės sirgaliai, geltona, žalia, raudona spalvomis nudažantys kiekvieną areną, kurioje pergalių siekia rinktinė. Mūsų sirgalių apranga, atributika ir atsidavimas ne kartą sulaukė tarptautinio dėmesio.
„Žaidžiant už rinktinę yra tekę girdėti pagyrų mūsų sirgaliams. Taip pat, kai žaisdavau užsienio klubuose, sulaukdavau atsiliepimų, kokius ypatingai gerus sirgalius mes turime: visada važiuoja ten, kur važiuoja rinktinė,palaiko, kaip besiklostytų rungtynės“, - prisimena ilgametis Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės narys.
Dabar „Neptūno“ gynėjas turi progą nuspręsti, kuo vilkės Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės sirgaliai kitą vasarą Kinijoje, kur vyks pasaulio krepšinio čempionatas. Kartu su dar keturiais komisijos nariais, tarp kurių – ir Lietuvos krepšinio lygos komunikacijos direktorius Šarūnas Mazlas bei sporto komentatorius Rytis Kazlauskas, T. Delininkaitis vertins krepšinio gerbėjų siūlomas sirgalių marškinėlių dizaino idėjas.
„Marškinėliai – vienas iš suvienijančių ir krepšinio arenoje iš kitų aistruolių lietuvius išskiriančių atributų. Lietuvos rinktinės sirgaliai moka būti matomi ir tikriausiai geriausiai žino, kaip pasipuošę norėtų palaikyti savo šalies rinktinę Kinijoje vyksiančiame pasaulio čempionate. Todėl nusprendėme, kad kitais metais jie turėtų rengtis savo pačių kurtais marškinėliais. Pagrindiniai reikalavimai – atspindėti lietuviškumą ir krepšinį. Žinoma, marškinėliai turėtų padėti motyvuoti krepšinio sirgalius“, - apie sirgalių marškinėlių konkursą sako Rapolas Vosylius, aktyvaus laisvalaikio prekės ženklo „Audimas“ kūrybos vadovas.
Kurti marškinėlių dizainą ir dalyvauti konkurse (www.audimas.lt/konkursas) gali kiekvienas, turintis viziją, kaip kitąmet galėtų pasipuošti rinktinės aistruoliai. Bus atrinkti penki nugalėtojai, kurių kurto dizaino marškinėliai vėliau atsidurs parduotuvių lentynose.
Rašyti komentarą