Lietuviai serga už savus, tačiau stato už ispanus

Lietuviai serga už savus, tačiau stato už ispanus

Vis labiau įsibėgėjantis Europos vyrų krepšinio čempionatas yra tikras džiaugsmas verslui. Buitinės technikos pardavėjai trina rankomis dėl graibstomų televizorių, aludariai džiaugiasi, kad alus liejasi upeliais, o lažybų bendrovės patenkintos užplūdusiais klientais. Tiesa, nors aludariams palankiau, kad Lietuvos rinktinė nukeliautų kuo toliau, lažybų kontoros turėtų bijoti, kad lietuviai nelaimėtų čempionato, nes tektų išmokėti didžiules sumas.

Europos krepšinio čempionatas azartiškiems žmonėms yra ir galimybė išlošti pinigų. Tiesa, tokia pat galimybė, o gal net ir didesnė, pralošti. Tačiau lietuviai mėgsta rizikuoti. Juo labiau kad lažybų kontoros siūlo šimtus įvairiausių statymų, ypač kai žaidžia mūsų rinktinė. Tada galima lažintis ne tik dėl pergalės rungtynėse ar pralaimėjimo, bet ir dėl kiekvieno kėlinuko, taškų skirtumo, žaidėjų rezultatyvumo ir t.t. O galima ir bandyti atspėti, kas taps čempionu.

Pavyzdžiui, lažybų bendrovė „Topsport“ už tai, kad Europos čempione taps Lietuva, siūlo koeficientą 11. Kitaip tariant, pastačiusieji 10 eurų sėkmės atveju pasiimtų 110 eurų. Nei Lietuvos labiau vertinamos tik prancūzų bei serbų (koeficientas po 7) ir ispanų (vos 1,65) galimybės. Kaimynų latvių koeficientas 21, o dugne yra vengrai - 1001.

Bendrovės „Topsport“ lažybų tarpininkas Dainius Kuršvietis „Vakaro žinioms“ sakė, kad klientai dažniausiai stato už ispanų pergalę čempionate.

„Ispanai favoritai pagal koeficientą, jie dominuoja ir pagal besilažinančiųjų skaičių. O antroje vietoje yra mūsų rinktinė. Šiuo metu koeficientas už ją yra 11. Tačiau, kalbant apie sumas, galiu pasakyti, kad už Lietuvos pergalę čempionate niekas didelių sumų nestato - nuo kelių iki keliasdešimt eurų. O už ispanus koeficientas daug mažesnis. Kuo mažesnis koeficientas, tuo mažesnė rizika pralaimėti, todėl už juos statomos ir didesnės sumos. Yra sumų, viršijančių ne tik kelis šimtus eurų, bet ir kelis tūkstančius. Beje, dauguma statymų už ispanus padaryti dar prieš čempionatą, kai koeficientas buvo 2,5. Vykstant čempionatui ispanų koeficientas nukrito, nes jie labai galingai pradėjo“, - pasakojo D.Kuršvietis.

Keitėsi ir koeficientas už tai, kad čempionatą laimės Lietuva.

„Prieš čempionatą koeficientas buvo 10. Kai pralaimėjome gruzinams, jis buvo pakilęs iki 15. O paskui, kai žaidimas stabilizavosi, nukrito iš pradžių iki 13, po to - iki 11. Koeficientas šiek tiek koregavosi, ir kai Lietuvos įžaidėjas Lukas Lekavičius gavo traumą, tačiau nedaug, nes mūsų komanda konkurencinga ir vieno žaidėjo trauma didelės įtakos neturi“, - teigė lažybų tarpininkas.

Pasak D.Kuršviečio, klientai mėgsta statyti ir už atskiras rungtynes, ypač kai žaidžia Lietuva.

„Daug statė ir už Prancūzijos-Slovėnijos rungtynes, nes mačas pakankamai įdomus, bet, aišku, dauguma stato už Lietuvos rungtynes ir už Lietuvos pergalę. Tačiau būna ir statančiųjų už jos pralaimėjimą. Pavyzdžiui, buvo nemažai statančių už gruzinų pergalę - maždaug viena kortelė iš keturių, o koeficientas buvo daugiau kaip 3. Tad ketvirtadalis stačiusiųjų po Lietuvos pralaimėjimo pasiėmė laimėjimus“, - akcentavo D.Kuršvietis.

Nors šiuo metu vyksta JAV atvirosios teniso pirmenybės, jas užgožia krepšinio čempionatas.

„Šiuo metu karaliauja krepšinio čempionatas, nors yra ir teniso mėgėjų, kurie stato už „US Open“. Bet visada, kai tik vyksta krepšinio ar futbolo čempionatai, dauguma stato už juos. Tiesa, dabar, kai atrankos rungtynes su slovėnais žaidė Lietuvos futbolininkai, tokių drąsuolių, stačiusių už lietuvių pergalę, buvo vos vienas kitas. Po rungtynių su škotais daug drąsuolių neatsirado“, - sakė lažybų tarpininkas.

Beje, daugelyje lažybų punktų sirgaliams sudaryta galimybė tiesiogiai stebėti rungtynes tų, už kurių rezultatą jie pastatė, galimi ir statymai gyvai - galima statyti rungtynių metu. Bet ir čia karaliauja krepšinis. Jei žaidžia Lietuva, teniso gerbėjams išsireikalauti, kad būtų įjungtas tenisas, šansų beveik nėra.

Naudos iš krepšinio čempionato tikisi ir aludariai.

„Kaip alaus pardavimą paveiks šis čempionatas, dar sunku pasakyti, nes jis dar vyksta. Tačiau žiūrėdamas į ankstesnius čempionatus galiu pasakyti, kad jie visada šiek tiek veikia alaus pardavimą“, - teigė „Kalnapilio-Tauro“ grupės direktorius Marijus Kirstukas. Aludariai už lietuvius turėtų sirgti ne tik iš patriotiškumo, nes kuo toliau čempionate jie pažengia į priekį, tuo daugiau alaus išgeriama.

Parengta pagal dienraštį „Vakaro žinios“

Skaitomiausi portalai

Šiuo metu skaitomiausi

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder