"Tai galimybė aptarnavimo srities smulkiajam verslui būti matomam visų Europos krepšinio čempionato sirgalių. Mes raginame jungtis tam, kad visi žinotų, jog turime naujausias technologijas, esame svetingi ir kalbame ne tik lietuviškai. Mes parodysime saugiausius barus, geriausią aptarnavimą ir priversime turistus grįžti", - trumpai idėjos esmę apibūdino "Eurobasket 2011" organizacinio komiteto rinkodaros grupės vadovas Ernestas Alesinas.
Aptarnavimo paslaugas teikiančios įmonės, atrinktos dalyvauti šioje programoje, ženklinamos specialia simbolika - "Eurobasket 2011" lipdukais ir vėliavėlėmis.
"Tai bus savotiškas kokybės ženklas. Toks ženklinimas padės orientuotis į Lietuvą atvykusiems krepšinio aistruoliams iš užsienio šalių, jog šios įstaigos yra patrauklios, rekomenduojamos ir saugios", - sakė šio sumanymo autoriai.
Anot jų, jungimasis į programą nėra mokamas, tik reikia padengti vėliavėlių ir lipdukų gamybos kaštus.
"Kuo daugiau įmonių įsijungs į šią programą, tuo bus pigesni lipdukų ir vėliavėlių gamybos kaštai". - pabrėžė rinkodaros grupės vadovas E. Alesinas.
"Eurobasket 2011 Draugas" dalyvių anketas galima rasti puslapyje www.fanspace2011.com ir www.Eurobasket2011.com lietuviškoje versijoje.
Užpildytas jas iki rugpjūčio 1 dienos siųsti elektroniniu adresu [email protected] arba faksu +370 521 11142.
"Kuo įmonių atstovai anksčiau užpildys anketas ir atsiųs mums, tuo greičiau pateks į "EuroBasket 2011 Draugas" programą. Programoje dalyvausiančioms įmonėms keliami tam tikri reikalavimai, pavyzdžiui, barai ir restoranai turi užtikrinti galimybę "EuroBasket 2011" varžybas stebėti tiesiogiai, turi veikti bevielis internetas, turi būti tinkamai rūpinamasi klientų saugumu. Vienas iš privalumų - svečių aptarnavimas keliomis užsienio kalbomis. Prioritetas tai pat bus teikiamas tiems, kurie yra sudarę sutartis su taksi įmonėmis, įsidiegę dar kol kas naują, bet unikalią sistemą "MokiPay", - sakė E. Alesinas.
Programos dalyviai bus pažymėti svetainėje www.fanspace2011.com esančiame žemėlapyje, tai dar labiau palengvins svečių viešnage, o Lietuvos verslininkams užtikrins lankytojų srautą.
"Siekiame, kad visi čempionato svečiai Lietuvoje jaustųsi saugiai, patogiai. Norime, kad viešnagės metu jie galėtų kuo daugiau pamatyti ir sužinoti apie mūsų šalį. Norime parodyti, kad jie lankosi ne tik draugiškoje, dėl krepšinio išprotėjusioje, bet ir inovatyvioje šalyje. Mūsų tikslas viską organizuoti taip, kad Europos krepšinio čempionatas netaptų vienkartiniu vizitu į Lietuvą", - sakė E. Alesinas.
"Puikus orientyras užsieniečiams"
Igoris BAIKOVSKIS, UAB "Čili Holdings" generalinis direktorius
Malonu, kad "Eurobasket 2011" organizacinis komitetas rengdamas tokio masto sporto renginį nepamiršta šalies verslo ir sudaro puikią progą būti matomiems. Kita vertus, programa "Eurobasket 2011 Draugas", tai geras orientyras atvykusiems iš užsienio. Specialus programos dalyvių ženklinimas padės lengviau susigaudyti kur vyksta tiesioginės varžybų transliacijos, kur galima tikėtis draugiško ir kokybiško aptarnavimo. Tai yra savotiškas kokybės ženklo suteikimas. Todėl ir suskubome registruotis šiai programai.
"Čili" restoranai jau dabar yra užsitikrinę galimybę rodyti tiesiogines transliacijas iš svarbiausio šalies sporto istorijoje įvykio. Turėsime ką pasiūlyti ir užsukusiems po varžybų tiesiai iš arenų. Kartu su partneriais organizuosime įvairius žaidimus, loterijas. Stengsimės savo lankytojus nustebinti ir palaikyti čempionato dvasią bei draugišką atmosferą tiek mūsų šalies sirgaliams, tiek užsienio svečiams.

Rašyti komentarą