Šiųmetės 1000 km lenktynės buvo kaip niekad atkaklios, o vienvaldžių favoritų praktiškai nebuvo. Lenktynių kvalifikaciją laimėjusi ir 0,7 sek. artimiausią varžovą aplenkusi „BarBar‘a – Bauer Team“ komanda su „Aquila SR1“ pirmavo tik pačioje lenktynių pradžioje. Galingas prototipas pradėjo gesti, o antrojoje dienos pusėje variklio skyriuje kilo nedidelis gaisras. Komanda operatyviai savo jėgomis užgesino automobilį, tačiau lenktynės jiems jau buvo baigtos.
Dėl pergalės liko kovoti trys pagrindiniai varžovai: „General Financing – Autopaslauga“ ekipa su „Porsche 911 GT3 Cup S“, „Mojo Lounge Racing by JR Motorsport“, lenktynėse naudojanti „BMW M3 Silhouette“, ir „Radical SR5“ vairuojanti GSR komanda. Pastariesiems lenktynės baigėsi labai panašiai kaip ir „Aquila“ prototipui – užsidegė bolido variklis ir sportininkams teko pasitraukti iš varžybų.
Tuo tarpu Benedikto Vanago bei brolių Nemuno ir Nerijaus Dagilių „Porsche“ pirmavo, bet jiems lengviau atsikvėpti neleido BMW komanda. Jai atstovaujantys Steve Vanbellingen, Ward Sluys ir Michael Verhagen nuolat važiavo labai greitai, apčiuopiamu atstumu nuo lenktynių lyderių.
Įnirtingai kovai papildomos intrigos įnešė jau tradicija tampantis Palangos 1000 km lenktynių lietus, kuris netikėtai prapliupo likus važiuoti geram trečdaliui distancijos. Šlapioje trasoje geriau jautėsi „General Financing – Autopaslauga“ komanda. Ji fiksavo greitesnius ratų įveikimo laikus nei belgai, kuriems be viso ko teko dažniau lankytis kuro papildymo zonoje. Tai jie turėjo daryti dėl galingesnio, tačiau daugiau kuro vartojančio variklio. Lenktynėms einant į pabaigą, o trasai džiūstant, „General Financing – Autopaslauga“ komanda kur kas anksčiau užsimontavo sausai dangai skirtas padangas ir tokiu būdu laimėjo dar daugiau brangių sekundžių prieš varžovus.
Belgams nelikus nieko kito tik spausti iš paskutiniųjų, jie padarė lemtingą klaidą. Išvažiuodamas į starto-finišo tiesiąją M. Verhagen suklydo ir atsitrenkė į apsauginius atitvarus. Nors prarasto laiko buvo viso labo pusė minutės, tai galutinai užgesino viltis pakartoti 2010 metų pasiekimą, kuomet jie kopė ant aukščiausio podiumo laiptelio.
Nors vizualiai „BMW M3 Silhouette“ automobilis buvo gan stipriai apgadintas, trasoje lenktynininkai juo demonstravo gan konkurencingus laikus ir sumažino deficitą iki mažiau nei 1 rato. Įtampai toliau augant, belgai apmaudžiai suklydo antrą kartą. Ironiška, tačiau incidentas įvyko toje pačioje vietoje, kada vis greitėjantis Nerijus Dagilis pradėjo minti belgams ant kulnų, siekdamas susigrąžinti prarastą ratą.
Įtampa pasiekė maksimumą, kada dėl saugos automobilio fazės lietuviai buvo priversti daryti keitimą. Taip nutiko todėl, kad Nerijui Dagiliui nebeužteko 1 valandos ir 10 minučių finišuoti lenktynes. Todėl lenktynes finišavo ir pergalę pasiekė Nemunas Dagilis – lenktynininkas, kuris ir startavo varžybose.
Rašyti komentarą